
Sunitka.cz
Základní informace o zdroji
Podtitulek | Pomůžeme Vám zvládnout nemocná PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu obecně. Rychlou úlevu zabezpečují specialisté ze společnosti Sun Marketing. |
---|---|
Domovská stránka | http://www.sunitka.cz/rss |
RSS export | http://feeds.sunitka.cz/sunitka |
Systémové informace o zdroji
ID | 430 |
---|---|
Jmenné ID | sunitka-cz |
Články ručně přidává správce systému | NE |
Články jsou schvalovány správcem | NE |
Titulek zdroje stahován z RSS exportu | ANO |
Kontrola aktuálnosti proběhla | 24. března 2023 23:40 |
Návratový kód | HTTP 301 |
RSS export naposledy zpracován | 12. srpna 2019 16:10 |
Kontrola aktuálnosti naplánována na | 25. března 2023 14:33 |
Sunitka jde offline – příběh ale nekonči!
26. července 2010 vyšel první článek na firemním blogu s názvem Sunitka. Po devíti letech a stovkách článků končíme...
Navštívili jsme konferenci Marketing with love
Na den sv. Valentýna jsme byli pozváni konferenci s trefným názvem '''Marketing with love'''. Program nabízel zajímavá jména českého marketingu.
Co jsme chytili na Contagious Starter?
Chřipka to naštěstí nebyla. Contagious uspořádal inspirativní odpoledne pro marketéry, plannery a marketingové stratégy. Ten kdo se tam objevil, dostal slušnou dávku kreativní medicíny plnou insightů, strategií a povedených exekucí. Pokud se taky chcete…
Víkend plný toho nejzajímavějšího z PPC světa
24 přednášek, 4 workshopy, večerní mastermind a diskuze o výkonech kampaní do pozdních nočních hodin. Přesně takový byl osmý PPC camp v Pohádkové vesničce na Vysočine, kam se sjelo 60 nejen PPC specialistů z České republiky a Slovenska.
Mezi prvními jsme vyzkoušeli videokampaně v Skliku
Seznam v listopadu představil novinku v podobě možnosti inzerovat video kampaně skrz reklamní systém Sklik.
Ad customizery v praxi
Před 2 lety napsal kolega článek představující ad customizery a já na něj dnes navážu. Budu se věnovat samotnému nastavení, problémům, na které můžete narazit, a v závěru se podíváme, jaká zlepšení vám personalizace reklam pomocí ad customizerů může…
SOCIAL restart 2018: restartovali jsme sociální média
Konference SOCIAL restart patří do "rodiny" restartů, tedy konferencí zaměřených na různé obory online marketingu, které organizuje digitální agentura Taste. Na akci vystoupilo celkem 14 řečníků s 11 odlišnými tématy, které se dotýkají socialu z mnoha…
Automatizace tvorby Google Analytics publik
Automatizace je horkým tématem již od minulého roku. Ani my jsme nezaháleli a vrhli jsme se na automatizaci vytváření Google Analytics publik skrz nástroj GA Booster.
Takový byl PPC restart 2018
Ve čtvrtek 27.9. se v kongresovém sále hotelu Olšanka konal další ročník oblíbené konference PPC Restart. Seznam přednášek byl nabitý zajímavými tématy. Díky rekordní účasti byste při probíhající přednášce hledali volné místo velmi obtížně. Celou akci…
Seznam fórum 2018 a programatický nákup
V úterý 25. 9. jsme se zúčastnili Seznam.cz fóra 2018 v prostorách CineStar Anděl. Celkem 8 přednášek bylo zaměřeno na programatický nákup reklamy a my vás teď povíme, co jsme si z nich odnesli.
Tipy na optimalizaci v Adformu - část 1.
Stalo se vám, že jste nastavili a spustili kampaň v Adformu, ale line item se nezačaly zobrazovat? Přinášíme vám soupis nejčastějších příčin neaktivity line item a jejich snadné řešení.
Případová studie: vliv Facebooku na SEO
Úkol zněl jasně. Ověřit, zda mají sociální sítě pozitivní vliv na pozice ve vyhledávačích. Jak dopadl malý experiment se třemi blogovými články a vývojem pozic vybraných datasetů klíčových slov před a po kampani na Facebooku?
Jak pochopit svět zbožových srovnávačů
Ztrácíte se v otázce zbožových srovnávačů? Stále nevíte, jak zlepšit výsledky svých klientů? Poradím vám správný směr cesty!
Jak být superhero a ne superhňup
Určitě víte, na co byste neměli zapomenout, než spustíte placenou kampaň? Radši se ujistěte v tomto článku. Neuvěříte, na co všechno dokáží někteří zapomenout!
Zvykneš si na novou práci za měsíc?
Nová práce, nový kolektiv, nové zvyky, noví klienti. Co myslíte, dá se to všechno zvládnout a zvyknout si za měsíc? Přečtěte si, jak proběhl můj první měsíc coby nováčka v Sunu.
Co zajímavého přinesl Instameet 2018?
V polovině června se v nádherných prostorech coworkingu Opero sešla stovka instagramových nadšenců na již tradiční odborné konferenci Instameet. Na claim „setkání s nejlepšími instagramery z Česka a Slovenska“ se chytla spousta lidí, takže lístky byly…
Zvyšování objemu Facebook kampaní – jak na to?
Týká se to třeba remarketingu, kde jste spokojeni s výkonem, ale vaše cílovka je prostě malá a snadno ji vyčerpáte. Rádi byste s podobnými výsledky investovali do reklamy mnohem více, ale prostě se vám to nedaří a místo toho vám roste jen frekvence a…
Správa Facebookových stránek je zase blíž. Tentokrát v Messengeru.
Už jste měli tu čest s Facebook Business Messengerem? Nepleťte si ho s Messengerem for Business, který na firemní stránce komunikuje se zákazníky nebo fanoušky. Tento bot je tady pro marketéry.
Sklik Expert Forum 2018 Kino Popcorn Víno Vedro
Čtyři z našich řad měli tu čest jít ve čtvrtek 7. 6. do kina na Andělu. Na programu bylo 7 přednášek od seznamáků. A pak nám venku dali pivo, víno, vodu, pochutiny, nové a staré známosti. Na malý pátek pěkně strávené odpoledne.
Konference Content First: obsah až na prvním místě
V úterý 12. 6. 2018 se v pražských prostorech OKSystém Na Pankráci sešli machři na content, aby nás i vás opět utvrdili v tom, že obsah je v dnešní době online komunikace opravdu až na prvním místě.
Návod na copywritera: Určitě víte, jak ho používat?
Valná většina lidí si myslí, že copywriterovi stačí dát rozsah a téma. Však on už si nějak poradí. Patříte mezi ně? Pak vám prozradím, že tento způsob nefunguje. Jednak riskujete naštvaného copywritera, ale co hůř, pravděpodobně svým přístupem proděláte…
CSI: Lab. Probuďte inovativní schopnosti metodou z dílny Google
Osvojte si metodu řízeného myšlenkového procesu - CSI: Lab - od Google a začněte se u svých projektů naplno věnovat inovacím. Kompletní návod v druhé polovině článku.
7 důvodů proč budete milovat E-book: Ochutnejte technické SEO
Kluci z našeho SEO oddělení dali hlavy dohromady a sepsali to nejdůležitější o technickém SEO. A protože v Tastu rádi děláme věci jinak, rozhodli jsme se ho poskytnout úplně ZDARMA (ne, nechceme ani e-mail) a přispět tak troškou našeho know-how k…
Jak posunout Facebook kampaně na další level?
Není žádná novinka, že pro správné fungování výkonových kampaní je zapotřebí zařadit do své strategie i „nekonverzní“ část na podporu brandu a návštěvnosti. Projděte si proto tipy, jak strategii uchopit, aby vytvořila dlouhodobě funkční systém a nedošlo…
Připravte svůj web na Mobile-First Indexing
Už 26. března 2018 Google oznámil, že začíná s migrací stránek na Mobile-First Indexing. Nový přístup k hodnocení obsahu se zatím týká pouze webů, potažmo stránek, které jsou na to připraveny a splňují doporučení Google. V řádu několika měsíců lze ale…
4 šablony v Excelu, které usnadní práci s přípravou PPC kampaní
Pro ty, kteří s Excelem umí pracovat na pokročilé úrovni, může být skvělým pomocníkem. A to i při přípravě PPC kampaní, kdy z něj lze data naimportovat rovnou do AdWords Editoru, nebo třeba při práci s UTM parametry kvůli Facebooku. Tyhle věci jdou…
Sun Marketing vyhrál Sklik Agenturu Roku 2017
Minulý rok Sklik.cz poprvé přišel s nápadem uspořádat soutěž pro klíčové agentury. Každý kvartál průběžně vyhodnocoval úspěšnost, s jakou se agenturám dařilo adoptovat v kampaních funkce jako retargeting, produktové inzeráty, obsahová síť a dynamický…
Newsfeed Day 2018 - první česká konference o výkonu na Facebooku
Na tuhle konferenci jsem se obzvlášť těšil. Přeci jen první česká konference věnovaná výkonnostní reklamě na Facebooku – to jsem si nemohl nechat ujít. Na programu zajímaví speakři. Specialisté z agentur, ředitelé marketingu a nechyběli ani zástupci…
Co přinesl letošní DATA restart?
GDPR, atribuční modely, lokační data, neuronové sítě, segmentace nebo také nová generace analytiků – to vše a mnoho dalšího zaznělo na dalším ročníku konference DATA restart, která se uskutečnila ve čtvrtek 5. dubna v Hotelu Olšanka. Co nás zaujalo? A…
Apríl na sockách
1.duben. Jeden z těch datumů, které jsou postrachem každého specialisty sociálních médií. Projekťáci i klienti čekají všelijaké perly a chtějí se za břicho popadat. Vám jako specialistovi je však jasné, že tohle hraničí s hraním si s ohněm a ve výsledku…