
Česká PPC reklama
Základní informace o zdroji
Podtitulek | Robert Štípek - Pohled na český svět PPC reklamy |
---|---|
Domovská stránka | http://www.reklama-ppc.cz/ |
RSS export | http://www.reklama-ppc.cz/feed/ |
Systémové informace o zdroji
ID | 368 |
---|---|
Jmenné ID | reklama-ppc |
Články ručně přidává správce systému | NE |
Články jsou schvalovány správcem | NE |
Titulek zdroje stahován z RSS exportu | ANO |
Kontrola aktuálnosti proběhla | 27. ledna 2021 14:15 |
Návratový kód | HTTP 304 |
RSS export naposledy zpracován | 18. září 2020 14:06 |
Kontrola aktuálnosti naplánována na | 27. ledna 2021 15:15 |
Proč hodinová sazba agentur už dávno není transparentní?
Vždy jsem byl příznivcem hodinové sazby v účtování reklamních agentur. Odměna za reálný odborný čas agentury. Má spousty nevýhod, ale je nejtransparentnějším modelem. Tedy byl. Ale k tomu se ještě dostaneme. Odmítal jsem účtovat si procenta z reklamního…
Ze života digitální reklamní agentury v dobách koronaviru
Máme za sebou v agentuře KOFEIN prvních sedm pracovních dnů, co se rozběhla spirála omezujících událostí Covid-19. Krize se v našem agenturním životě dá zatím rozdělit do tří fází: 1) Zastavte kampaně 2) Není to tak zlý – po několika dnech turbulentních…
Mohou si digitální agentury dovolit seniory?
O šikovné lidi je nouze. V každém oboru. A ruku na srdce, ona je nouze i o ty nešikovné. Zaměstnavatelé bojují o pozornost a jsou tlačeni do kouta. Doba už je taková. Za poslední čtyři roky se platy v marketingových agenturách prakticky zdvojnásobily. A…
Výsledky průzkumu platů v PPC oboru – Česko 2018
Před měsícem jsem sobě, a vám, položil otázku: “Jaké jsou platy v PPC oboru?” Jaká je realita versus legendy, pověsti a dojmy? Na otázky jsem dostal odpovědi a 2. 9. 2018 výsledek odprezentoval na sedmém PPC campu. Pokud jste jako odpověď čekali jedno…
Velký průzkum platů v PPC oboru – Česko 2018
Možná si pamatujete 8 let nazpátek, když mě zajímal stav českého trhu PPC agentur. Když jsem odcházel ze Seznamu z pozice team leadera v Skliku, byl jsem neskutečně naštvaný na způsob, jak se nemalá část agentur starala o kampaně svých klientů…
Videozáznam přednášek z PPC OFFLINE #5
Ve čtvrtek 25. 2. 2016 jsme v agentuře KOFEIN pořádali už páté neformální setkání PPC specialistů pod názvem PPC OFFLINE. Všechno odstartovalo první neformální setkání před více než pěti lety. Tehdy jsem rezervoval salonek v hospodě pro 30 lidí. Dnes v…
AdWords a Sklik už jsou dávno trochu věda. PPC služby budou zdražovat.
Ještě před pár lety platilo, že PPC reklama byla o pečlivém výběru klíčových slov pro vyhledávání, efektivní textaci reklam a k tomu trocha těch bannerů v obsahové síti. Optimalizace se nesly obvykle ve zkušených úpravách cen za proklik, zpřesňování…
Sklik a nešťastná propagace certifikovaných agentur
Ve stručnosti. 14.1.2015 Sklik odprezentoval na svém blogu spuštění své certifikace PPC agentur. Krok snažící se odlišit ty lepší agentury od ostatních. To, že hlavním a dominantním kritériem pro certifikaci je minimální útrata spravovaných klientů nad…
Z volné nohy k založení PPC agentury
Prakticky pět let jsem pracoval na volné noze. Řada klientů si to ani neuvědomovala, protože jsme společně s kolegou Ondrou Sovou vystupovali pod značkou PPCreklamy.cz. Značka, která ani neměla být značkou a v podstatě se s ní nedalo nikdy nijak extra…
Malá vzpomínka na své začátky PPC specialisty na volné noze
Procházím některé zaprášené adresáře na svém počítači a objevuju dávno zapomenuté střípky ze svých začátků PPC specialisty na volné noze. Psal se 6. duben 2010, tedy čtyři roky nazpět, a já řešil otázku jak oslovit klienty, kteří o mě tehdy příliš…
Co mi opravdu chybí v Skliku?
Úvodem bych rád předeslal, že Sklik za poslední necelý rok ušel skutečně velkou cestu. Po červnovém nasazení nového kabátku se rozkoukal a od podzimu aktivně nasazuje jednu novinku za druhou. Někdy jen opravy, jindy drobnosti které ocení pár desítek…
Sklik Retargeting, první dojmy. Funguje? Kde se zobrazují reklamy? A co bannery?
Když jsem psal před rokem o chystaném Retargetingu v Skliku, kladl jsem si otázku, nakolik bude schopna jeho obsahová síť nabídnout dostatečné pokrytí uživatelů. Teď, po necelých třech týdnech ostrého provozu (a dvou měsících neveřejného testování)…
Nový Sklik – Jeho nedostatky, aneb proč nejsem nadšený?
Když 17.6.2013 Sklik zpřístupnil své administrační rozhraní v nové grafice, řada komentátorů se radovala. Mou první reakcí byla úvaha, zda novinku vůbec někdo testoval. Vážil jsem ostřejší slova, poctivě vyplňoval jednu přípomínku za druhou skrze k tomu…
AdWords skript pro dynamické odpočítávání v reklamě
V návaznosti na včerejší článek a po několika žádostech o zveřejnění celého skriptu zajišťující automatické zobrazování (nejen) odpočítávání v AdWords reklamě, zde jej máte s odpovídajícím návodem k použití. V našem případě byl skript automaticky…
Když vás práce baví…
Když práce baví, je to prostě radost. Občas přijdou zakázky, které z podstaty zadání od klienta nejsou nijak kreativní. Nic ale nebrání tomu jistou kreativitu přidat. Ano, znamená to vlastně práci navíc, ale práci, která pobaví nás při realizaci a v…
AdWords skripty: Nechte stroje ať samy kontrolují například funkčnost odkazů vašich kampaní
AdWords skripty byly přestaveny už téměř před rokem, v létě 2012, a do dnešního dne je používa jen zlomek inzerentů. Není divu, ne každý zvládá alespoň základy programování. A přitom AdWords skripty umožňují nepřeberné možnosti automatizace. Od změny…
Chystám workshop PPC reklamy. To jsou zase nápady….
Kdo neumí, učí? Školení PPC reklamy dnes nabízí prakticky každá druhá firma, která se alespoň trochu mihla kolem online marketingu. A teď se svou troškou do mlýna (ve spolupráci s LukyLab) přispívám i já sám. Co mě k tomu vedlo? Proč vlastně? Komu tím…
Deformuje Seznam.cz inzertní prostředí propagací Zboží.cz ve svém Skliku?
Zvýšená propagace cenového srovnávače Zboží.cz v Skliku v posledních měsících nelze přehlédnout. Na velmi obecné dotazy se inzeráty Zboží.cz objevují na předních pozicích a za sebou nechávají ostatní inzerenty. Podívejme se na slova jako – notebooky,…
Triky PPC agentur
Tento týden jsem se účastnil Poslední středy o PPC reklamě, který pořádala H1.cz. Během povídání jsem si čas od času nemohl odpustit rýpnutí do vlastních řad a zmínit triky a “podvůdky”, které občas správci PPC kampaní provádí svým klientům. Přišlo mi…
Prezentace: Obchodní modely PPC reklamy
Pro prezentaci na Google Point konferenci, pořádané včera v pražském hotelu Park Inn, jsem byl požádán Googlem o představení obchodních modelů správy PPC reklamních kampaní. Snad naposledy jsem se tak částečně vrátil k mému testu PPC agentur z roku 2010…
Hledám nové výzvy a zkušenosti…
Jsou okamžiky v pracovním životě, kdy potřebujete nové výzvy, nové impulzy. Tento okamžik u mě nastal právě teď. Proto hledám firmu/agenturu pro kterou budu moci pracovat “omezenou dobu po omezenou dobu”. Ale hezky popořadě… Nemůžu si stěžovat. Práce na…
PPC novinky na novém blogu
Tento blog si nikdy nekladl za cíl informovat o novinkách v reklamním světě PPC reklamy. Vždy měl odrážet mé názory a zkušenosti. Novinkový blog mi ale na českém internetu chyběl. Jakékoli pokusy ostatních autorů už jsou dnes polomrtvé (aktualizované…
Přehledy nejúspěšnějších virálních videí. Proč řada z nich nemá s virálností nic společného?
A co má otázka v nadpise společného s PPC reklamou? Možná více než se zdá. V řadě, nejen marketingových, médií jsou populární informace o úspěšných virálních reklamních video kampaních, které jsou hodnoceny podle počtu jejich zhlédnutí na YouTube. Čím…
Sklik: Když se klíčová slova vymykají kontrole…
Při zadávání klíčových slov do PPC reklamních kampaní si inzerenti často kladou otázku, zda je rozdíl pokud zadají slovo s pomlčkou či bez (“Nokia C5-03″ versus “Nokia C5 03″) nebo s tečkou či bez (“škoda fabia 1.4″ versus “škoda fabia 1 4″). Rozdíl zde…
Dva roky na volné noze. Alza.cz a další milníky…
Jsou to bezmála dva roky, co jsem opustil Seznam.cz a jeho kanceláře Skliku abych se posunul v životě o kus dál. Ty dva roky utekly jako voda a byly plné zkušeností, díky kterým dnes stojím pevně na svých (volných) nohách. Ideální čas trochu…
PPC specialisti, pojďme znovu na pivo
Je tomu už více než půl roku, co jsem pořádal neformální setkání PPC specialistů, konzultantů, administrátorů… no prostě lidí z branže v jedné pražské hospůdce. A protože stále častěji slýchám dotazy kdy bude další podobná akce, nadešel ten správný čas…
TopKontakt.cz – Garantované prokliky kupuje na Skliku
Výše uvedená skutečnost není nic, co by tu už nedělal někdo předtím, nebo co by dokázalo překvapit. A přesto. Ale popořadě. TopKontakt.cz je firemní katalog provozovaný mediální skupinou MAFRA (idnes.cz). Základní zápis je zdarma. Pokud vám zdatní…
PPC specialisti, pojďme na pivo
Vždy mě mrzelo, že není mnoho příležitostí popovídat si s ostatními lidmi z PPC branže. Pokud pominu obvyklé kolegy v práci a pár “přespolních” přátel z některých agentur, zbývá snad šance v rámci některých odborných konferencí. Tam, nad barovým…
AdFox končí, Centrum bude nabízet AdWords
Jsou to dva měsice, kdy jsem se zamýšlel na budoucí existencí reklamního systému AdFox provozovaného Centrum Holdings (Centrum.cz). Dnes už je jasno. AdFox končí. Podle Finančních novin se tak stane zítra 24.9.2010. Pro současné inzerenty by mělo…