Pricing idiot's Blog

Základní informace o zdroji

Domovská stránka https://pricingidiot.com/
RSS export http://pricingidiot.wordpress.com/feed/

Systémové informace o zdroji

ID 395
Jmenné ID pricing-idiot
Články ručně přidává správce systému NE
Články jsou schvalovány správcem NE
Titulek zdroje stahován z RSS exportu ANO
Kontrola aktuálnosti proběhla 23. října 2020 23:05
Návratový kód HTTP 304
RSS export naposledy zpracován 21. října 2020 09:35
Kontrola aktuálnosti naplánována na 23. října 2020 23:25

Víte proč vítězové aukcí doma brečí pod peřinou?

Dnešní post o aukcích se mi vymknul, obsahuje dramatické odstavce a je ehmm složitej…Takže si zaslouží na začátek jednoduché shrnutí. Čím je komodita v aukci hodnotnější, tím více byl měl organizátor aukce přemýšlet o typu aukce, který má obrovský vliv…

Pricing idiot's Blog | 21. 10. 2020 9:35 | #

Jaká je cena vašeho života v době korony?

Naposledy jsem se věnoval ceně lidského života před pár lety, když jsem se snažil vyvrátit některé mýty jako: cena života je stejná pro všechny, cena života může být jaká chce, ale vás to neovlivní, cena života je nevyčíslitelná, nejde vše měřit penězi…

Pricing idiot's Blog | 2. 10. 2020 11:46 | #

Síla jednoduchosti

Dnes Vám ukážu, jak jednoduchá nabídka a ceník může zvýšit prodeje několikanásobně. V jednoduchosti je síla. Tohle platí i v pricingu. Tak proč všechny firmy nemají jednoduchou nabídku? Asi proto, že zaměstnávají lidi, kteří jsou chytří a široká nabídka…

Pricing idiot's Blog | 23. 9. 2020 13:45 | #

Skočíte mi zase na špek!?

Mám pro vás připravených 63 triků, jak zvýšit výnosy pomocí pricingu. Všechny jsem vyzkoušel v praxi, ověřil v testech, žádný šméčko. Postupně je budu vytahovat z rukávu, a proto budou součástí nové rubriky Z rukávu, která se zaměří na malé a rychlé…

Pricing idiot's Blog | 18. 9. 2020 14:00 | #

Největší tajemství dobrých konzultantů prozrazeno!

Když jsem tuhle přemýšlel při pravidelném louhování žížalích kopyt, co by si vzal Robinson na pustý ostrov za podmínek, že by si mohl vzít pouze jednu věc a byl by marketingovým konzultantem a chtěl všem domorodcům a zvířátkům zvýšit výnosy a za to pak…

Pricing idiot's Blog | 18. 9. 2020 14:00 | #

Jak může chlastání piva souviset s návratností Vašich marketingových investic? Aneb další důležité marketingové KPI

Existuje jediný ukazatel, který zhodnotí, jak funguje sales a marketing? Asi ne. Ale existuje jedno číslo, které se mu hodně blíží a nahradí několik dalších. Je to Magic number, které udává podíl nárustu výnosů oproti nákladů na marketing a sales…

Pricing idiot's Blog | 18. 9. 2020 14:00 | #

Být černý je stále hra…

Před pár lety jsem se rozepsal na téma, jak pomocí pricingu omezit počet černých pasažérů v článku Být černý je hra, který se stal jedním z nejpopulárnějších na tomhle blogu. Zhruba po deseti letech se k tématu černých pasažérů a výše jízdného vracím a…

Pricing idiot's Blog | 18. 9. 2020 14:00 | #

Všechny cesty vedou … k individualizovaným cenám

Omlouvám se tímto věřící menšině, ale po loňském bloudění po italském venkově vím, že všechny cesty bohužel nevedou do Říma. Trendy z posledních měsíců na našich projektech navíc ukazují, že všechny cesty (řešení) směřují k individuálním cenám. To jako…

Pricing idiot's Blog | 18. 9. 2020 14:00 | #

Cenové vyjednávání aneb jak nejdůležitější pravidlo může zvýšit úspěch při vyjednávání až o 100 %

Mám rád cenová vyjednávání, protože výsledek představuje hmatatelnou motivaci – peníze. Nejdůležitější cenová vyjednávání, která vás v životě čekají jsou: Jednání o platu Koupě nemovitosti Dělení majetku při rozvodu (pro tu méně šťastnou polovinu…

Pricing idiot's Blog | 10. 6. 2020 10:25 | #

Pricing v době Koronaviru

V souvislosti se současnou situaci najdete všude spousty návrhů, jak se zachovat. Ale pozor, neexistuje pouze jedna správná cesta, po které byste se měli vydat. Vždy je třeba vycházet ze změn, které nastaly. V minulých dnech jsem byl svědkem…

Pricing idiot's Blog | 13. 5. 2020 10:15 | #

TOP články Pricing Idiota z dob, kdy stromy měly delší stíny a holky se víc smály…

Ano, nové články nepíšu, nemám motivaci jako na začátku kariéry. Nicméně Pricing Idiot blog žije vlastním životem a pořád se najde dost čtenářů, kterým starší posty něco přináší. Dostal jsem párkrát stejnou otázku, kde začít a které posty jsou nejlepší…

Pricing idiot's Blog | 11. 2. 2020 16:15 | #

Pricing idiot je mrtev, ať žije Byzkids Papa!

Dobrý den všichni,   po dlouhé době jsem se probudil z letargie a pokračuju v psaní článků na svém novém projektu Byzkids.   Děkuji Vám za dosavadní přízeň!   Vašek Lorenc Byzkids Papa    

Pricing idiot's Blog | 11. 8. 2016 10:20 | #

Jaká jsou nejdůležitější marketingová KPIs? – 1. díl

Když dostanu otázku, čím se živím, odpovím – „Zvyšuji firmám výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí marketingového mixu se zaměřením na cenu.“ Osobně považuji zákaznickou spokojenost za nejdůležitější marketingový ukazatel. Když budou spokojeni…

Pricing idiot's Blog | 24. 11. 2014 8:05 | #

Pricing leakage = rychlý prachy s jistotou úspěchu?

Většina mých klientů má různé potřeby. V jedné se ale neliší, a to je potřeba přinést do firmy rychle co nejvíce peněz, bez negativního dopadu do prodejů nebo tržního podílu. Existují nástroje, které to umožňují, a tím nejdůležitějším je odstranění…

Pricing idiot's Blog | 4. 11. 2014 20:10 | #

Video k novým školením

Milí přátelé, Právě jsem zveřejnil nový koncept školení Pricing Idiot Academy spolu s termíny prvních dvou školení tohoto cyklu – Smart Pricing 1 a Smart Pricing 2. Bližší informace o školeních                                  Aktuální termíny…

Pricing idiot's Blog | 24. 10. 2014 13:50 | #

Která nabídka je pro zákazníky přesvědčivější – „sleva 25-50%“ nebo „sleva až 50%“?

Minulý týden jsem vyrazil na nákup do obchodního centra a sledoval jakou volí jednotliví prodejci strategii pro komunikaci slev. Různou. I když mají slevy podobné. Chtěl bych vám dnes trochu poodhalit, jakým způsobem vnímají zákazníci různé druhy…

Pricing idiot's Blog | 23. 10. 2014 17:00 | #

Máte smůlu na zákazníky protože si vybírají tu nejlevnější variantu?

Dobrý den, vracím se pomalu z blogerského důchodu. Odešel jsem, protože mi chyběla motivace pro psaní. Za ten rok jsem s celým teamem udělali několik zajímavých projektů z různých oblastí. Možná je motivace zpět. Uvidíme :)… Mám smůlu na zákazníky,…

Pricing idiot's Blog | 21. 10. 2014 18:20 | #

Proč 50% zákazníků současných loajalitních programů v českých obchodních řetězcích nemění svoje nákupní chování?

V říjnu jsem dostal nabídku se zúčastnit jako speaker konference Život na hraně. Nosným tématem byl současný stav celého odvětví retailových řetězců, které se již několik let pohybuje na hraně rentability. Jedním z důvodů je současná pricingová…

Pricing idiot's Blog | 30. 10. 2013 20:55 | #

Termíny a obsah školení 2013

Vážení marketéři, V roce 2013 jsem připravil v rámci školení dva nové kursy – Smart pricing pro začátečníky a Marketingové řízení ziskovosti produktů pro 21. století pro pokročilé. Tyhle dva kursy byly výsledkem více jak 3 leté zkušenosti s pricingovými…

Pricing idiot's Blog | 1. 10. 2013 11:40 | #

Viagra na zákaznickou retenci = Šťastný zámek

Dneska jsem při ranním běhu hledal metaforu ze života na téma retence (udržení) zákazníků. Tohle téma je jedno z nejdůležitějších pro již úspěšné společnosti.  Co je nejdůležitější téma pro již úspěšného muže? Potence!  Když není potence, přichází na…

Pricing idiot's Blog | 27. 9. 2013 10:55 | #

Při jakém cenovém rozdílu vám začnou odcházet zákazníci?

Každá firma si přeje obsluhovat loajální zákazníky, protože nakupují více a šíří pozitivní reference mezi okruhem svých známých. Takové zákazníky si musí firma vychovat. Při redesignu ceny je nutné brát v úvahu, zda konkurenční produkt nabízí vyšší nebo…

Pricing idiot's Blog | 17. 7. 2013 11:15 | #

Láska prochází žaludkem a zákaznická loajalita prochází SMĚNÁRNOU

V průběhu své kariéry obchodníka s deštěm jsem zjistil, že v každém projektu vznikne několik témat, která jsou pro organizaci klienta důležitá. Tahle témata ale nemají šanci na úspěch/implementaci, dokud se nedostanou do hlav všech důležitých manažerů…

Pricing idiot's Blog | 12. 6. 2013 22:40 | #

Sophiina (cenová) volba

Co mám dělat, pokud mám nastavit cenu bez dalších informací - NADSTŘELIT nebo PODSTŘELIT? Tohle je otázka, kterou každý z vás už musel řešit. Odpověď není úplně triviální, navíc rozhodnutí je mnohdy nevratné ( i kdyby Máňa tvrdila sebevíce, že to není…

Pricing idiot's Blog | 7. 6. 2013 16:45 | #

Cenová válka na kolejích pokračuje

Server  idnes.cz 28.května napsal “Soukromý dopravce Leo Express nesmí lovit zákazníky tak, že by pasažérům poskytoval slevy na věrnostní karty konkurenčních Českých drah. Na žádost národního dopravce mu to předběžným opatřením zakázal Městský soud v…

Pricing idiot's Blog | 30. 5. 2013 7:35 | #

Jakou musí zvolit (cenovou) strategii nový mobilní operátor?

Sazka zvažuje založení vlastního virtuálního operátora. Podobná prohlášení, ale od jiných firem zazní v následujících měsících ještě několikrát. Po letech kdy byly bariéry pro vstup virtuálních operátorů nepřekonatelné, je zvažovat postavit vlastního…

Pricing idiot's Blog | 13. 5. 2013 15:00 | #

Proč hipík rozpoutal (cenovou) válku?

V roce 2013 jsem hledal motivaci blogovat, protože jsem dosáhl prvních cílů a blog mi pomohl získat velké zákazníky a rozject Pricewise. Teď jsem konečně motivaci opět našel. Budu pravidelně přispívat do nového týdeníku MarketingSalesMedia. Ten název je…

Pricing idiot's Blog | 8. 5. 2013 18:00 | #

5 největších pricingových problémů B2B vs. B2C

Po roce jsem se opět viděl s Jirkou Fabianen, dle mne nejlepšim odborníkem na B2B pricing v ČR. Snažili jsme se vysvětlit jaké dnes u firem vidíme 5 největších pricingových problémů pro B2B a B2C. Pokud vás zajímá jak se dělá B2B pricing skočte na…

Pricing idiot's Blog | 26. 4. 2013 9:10 | #

Kolik se ztratí v ČR ročně nákupních košíků?

Pricing idiot neumřel, pracoval na dalších projektech.  Je zpět a silnější než kdydkoliv předtím. Možná. Následující post je psán pro listopadové číslo časopisu Strategie. Tam ale vyndaly obrázky, odstranili humor a pravopisné chyby. Užijte si syrovou…

Pricing idiot's Blog | 17. 11. 2012 11:30 | #

Jak poznat/postavit jednoduchou zákaznickou segmentaci?

Existuje vůbec jednoduchá segmentace zákazníků, která funguje? Určitě. Setkali jste se někdy s takovou? Možná. Měl jsem možnost za poslední 3 roky vidět zhruba sedm přístupů k segmentaci zákazníků bank a pojišťoven. Většina z nich vypadala pěkně na…

Pricing idiot's Blog | 14. 3. 2012 7:25 | #

Sleva je nejdražší prodejní nástroj

Na obrázcích najdete rozhovor pro Trend Marketing na téma slevy a pricing. Pokud bych měl vybrat jedni myšlenku, je to tahle: Sleva musí být odměna pouze za chtěné zákaznické chování. Dobrou noc. Filed under: Pricing Tagged: cena, pricing, rozhovor,…

Pricing idiot's Blog | 12. 3. 2012 12:30 | #