Pricing idiot's Blog

Základní informace o zdroji

Domovská stránka https://pricingidiot.com/
RSS export http://pricingidiot.wordpress.com/feed/

Systémové informace o zdroji

ID 395
Jmenné ID pricing-idiot
Články ručně přidává správce systému NE
Články jsou schvalovány správcem NE
Titulek zdroje stahován z RSS exportu ANO
Kontrola aktuálnosti proběhla 12. května 2021 06:35
Návratový kód HTTP 304
RSS export naposledy zpracován 11. května 2021 13:55
Kontrola aktuálnosti naplánována na 12. května 2021 06:55

Jak vám špatný price positioning může sebrat křídla…a důvěryhodnost a připravit vás o výnosy

Vždy, když nějaká „parta brněnských barmanů stvoří zázračné barmanské limonády s nejlepšími chutěmi“ tak podcení pricing a já mám dobrej materiál na blog. Na FCB mě pronásleduje reklama, kde výrobce obhajuje cenu svého energetického drinku Osmička. Tak…

Pricing idiot's Blog | 6. 5. 2021 10:20 | #

Je možné zvýšit výnosy o desítky procent jen redesignem online ceníku?

Ano a není to vůbec složité, pokud dodržíte jednoduchý návod. Schopnost postavit prodávající online ceník je dnes součástí digitální gramotnosti každého podnikatele. Pokud to neumíte, tak okopírujete ceník Vaší konkurence. Problémem je, že dnes 80 %…

Pricing idiot's Blog | 14. 4. 2021 12:55 | #

Jak na slevy v době Korony?

Slevy jsou mocný nástroj z pohledu lákání zákazníků, nicméně ne všechny fungují z pohledu zisku. V současné době pandemie dochází v některých oblastech poklesu poptávky, a tak obchodníci hledají způsoby, jak opět zvednout prodeje. Sleva je často první…

Pricing idiot's Blog | 18. 3. 2021 11:45 | #

Má cenu strašit zákazníky?

Prý nejhorší smrt je ze strachu, což nedokážu úplně posoudit. Prý strach ze ztráty prodává lépe než vidina zisků, což můžu potvrdit. Pravděpodobně tušíte, že jako zákazníci se většinou nechováme racionálně, i když si třeba myslíme, že ano. Celé tohle…

Pricing idiot's Blog | 18. 2. 2021 13:55 | #

Víte jaká je nejlepší délka Trial period?

Pokud si odpovíte – no jasně! 30 dní, jinak by to nepoužívali všichni. Přečtěte si, prosím, následující text. Když si budete chtít koupit nové auto, věřte, že rozhodne hodnota, cena ale i to, zda vám ho prodejce půjčí na 5 minut, kdy se do něj stěží…

Pricing idiot's Blog | 9. 2. 2021 11:45 | #

Znáte marketingové kurvítko?

Víte, že v každé úspěšné firmě existuje pozice, která není zanesena v org chartech a přesto její moc převyšuje moc leckterého člena top managementu? S touhle pozicí se totiž žádná firma nechlubí a ví proč. A navíc, tahle pozice významně ovlivňuje…

Pricing idiot's Blog | 17. 12. 2020 13:55 | #

Už víte, že vám na vysoký profesoři lhali o poptávkový křivce?

To, že nám dospělí v dětství lhali, nikoho nepřekvapí. Dobře si pamatuji, jak mi maminka říkávala, že nejsem vošklivej a tlustej, ale jenom jinej :). To, že nám lhali profesoři o poptávkový křivce i na vysoký, může někoho měně otrlejšího trochu…

Pricing idiot's Blog | 10. 12. 2020 15:00 | #

Víte, proč jsou sušenky v akci taaak moooc dlouhéééé?

Abych vám to vysvětlil, musím začít úvahou z pohledu výrobce, který potřebuje zvýšit zisky. Má dvě rychlé možnosti – zdražit nebo změnit velikost balení. Rozhodne se pro druhou možnost, protože zákazníci jsou přibližně 4x méně citliví na zmenšení balení…

Pricing idiot's Blog | 3. 12. 2020 13:55 | #

Black Friday z pohledu cenotvorby

Jestli vás taky tak sere ta malá zelená potvora, co před deseti lety sežrala Béďu Trávníčka (existují proto jen nepřímé důkazy) a vystoupala na trůn Krále televizní reklamy, bude vás možná zajímat i technologie její moci. Zelený mimozemšťani mají…

Pricing idiot's Blog | 26. 11. 2020 14:35 | #

Víte proč vítězové aukcí doma brečí pod peřinou?

Dnešní post o aukcích se mi vymknul, obsahuje dramatické odstavce a je ehmm složitej…Takže si zaslouží na začátek jednoduché shrnutí. Čím je komodita v aukci hodnotnější, tím více byl měl organizátor aukce přemýšlet o typu aukce, který má obrovský vliv…

Pricing idiot's Blog | 21. 10. 2020 9:35 | #

Jaká je cena vašeho života v době korony?

Naposledy jsem se věnoval ceně lidského života před pár lety, když jsem se snažil vyvrátit některé mýty jako: cena života je stejná pro všechny, cena života může být jaká chce, ale vás to neovlivní, cena života je nevyčíslitelná, nejde vše měřit penězi…

Pricing idiot's Blog | 2. 10. 2020 11:46 | #

Síla jednoduchosti

Dnes Vám ukážu, jak jednoduchá nabídka a ceník může zvýšit prodeje několikanásobně. V jednoduchosti je síla. Tohle platí i v pricingu. Tak proč všechny firmy nemají jednoduchou nabídku? Asi proto, že zaměstnávají lidi, kteří jsou chytří a široká nabídka…

Pricing idiot's Blog | 23. 9. 2020 13:45 | #

Skočíte mi zase na špek!?

Mám pro vás připravených 63 triků, jak zvýšit výnosy pomocí pricingu. Všechny jsem vyzkoušel v praxi, ověřil v testech, žádný šméčko. Postupně je budu vytahovat z rukávu, a proto budou součástí nové rubriky Z rukávu, která se zaměří na malé a rychlé…

Pricing idiot's Blog | 18. 9. 2020 14:00 | #

Největší tajemství dobrých konzultantů prozrazeno!

Když jsem tuhle přemýšlel při pravidelném louhování žížalích kopyt, co by si vzal Robinson na pustý ostrov za podmínek, že by si mohl vzít pouze jednu věc a byl by marketingovým konzultantem a chtěl všem domorodcům a zvířátkům zvýšit výnosy a za to pak…

Pricing idiot's Blog | 18. 9. 2020 14:00 | #

Jak může chlastání piva souviset s návratností Vašich marketingových investic? Aneb další důležité marketingové KPI

Existuje jediný ukazatel, který zhodnotí, jak funguje sales a marketing? Asi ne. Ale existuje jedno číslo, které se mu hodně blíží a nahradí několik dalších. Je to Magic number, které udává podíl nárustu výnosů oproti nákladů na marketing a sales…

Pricing idiot's Blog | 18. 9. 2020 14:00 | #

Být černý je stále hra…

Před pár lety jsem se rozepsal na téma, jak pomocí pricingu omezit počet černých pasažérů v článku Být černý je hra, který se stal jedním z nejpopulárnějších na tomhle blogu. Zhruba po deseti letech se k tématu černých pasažérů a výše jízdného vracím a…

Pricing idiot's Blog | 18. 9. 2020 14:00 | #

Všechny cesty vedou … k individualizovaným cenám

Omlouvám se tímto věřící menšině, ale po loňském bloudění po italském venkově vím, že všechny cesty bohužel nevedou do Říma. Trendy z posledních měsíců na našich projektech navíc ukazují, že všechny cesty (řešení) směřují k individuálním cenám. To jako…

Pricing idiot's Blog | 18. 9. 2020 14:00 | #

Cenové vyjednávání aneb jak nejdůležitější pravidlo může zvýšit úspěch při vyjednávání až o 100 %

Mám rád cenová vyjednávání, protože výsledek představuje hmatatelnou motivaci – peníze. Nejdůležitější cenová vyjednávání, která vás v životě čekají jsou: Jednání o platu Koupě nemovitosti Dělení majetku při rozvodu (pro tu méně šťastnou polovinu…

Pricing idiot's Blog | 10. 6. 2020 10:25 | #

Pricing v době Koronaviru

V souvislosti se současnou situaci najdete všude spousty návrhů, jak se zachovat. Ale pozor, neexistuje pouze jedna správná cesta, po které byste se měli vydat. Vždy je třeba vycházet ze změn, které nastaly. V minulých dnech jsem byl svědkem…

Pricing idiot's Blog | 13. 5. 2020 10:15 | #

TOP články Pricing Idiota z dob, kdy stromy měly delší stíny a holky se víc smály…

Ano, nové články nepíšu, nemám motivaci jako na začátku kariéry. Nicméně Pricing Idiot blog žije vlastním životem a pořád se najde dost čtenářů, kterým starší posty něco přináší. Dostal jsem párkrát stejnou otázku, kde začít a které posty jsou nejlepší…

Pricing idiot's Blog | 11. 2. 2020 16:15 | #

Pricing idiot je mrtev, ať žije Byzkids Papa!

Dobrý den všichni,   po dlouhé době jsem se probudil z letargie a pokračuju v psaní článků na svém novém projektu Byzkids.   Děkuji Vám za dosavadní přízeň!   Vašek Lorenc Byzkids Papa    

Pricing idiot's Blog | 11. 8. 2016 10:20 | #

Jaká jsou nejdůležitější marketingová KPIs? – 1. díl

Když dostanu otázku, čím se živím, odpovím – „Zvyšuji firmám výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí marketingového mixu se zaměřením na cenu.“ Osobně považuji zákaznickou spokojenost za nejdůležitější marketingový ukazatel. Když budou spokojeni…

Pricing idiot's Blog | 24. 11. 2014 8:05 | #

Pricing leakage = rychlý prachy s jistotou úspěchu?

Většina mých klientů má různé potřeby. V jedné se ale neliší, a to je potřeba přinést do firmy rychle co nejvíce peněz, bez negativního dopadu do prodejů nebo tržního podílu. Existují nástroje, které to umožňují, a tím nejdůležitějším je odstranění…

Pricing idiot's Blog | 4. 11. 2014 20:10 | #

Video k novým školením

Milí přátelé, Právě jsem zveřejnil nový koncept školení Pricing Idiot Academy spolu s termíny prvních dvou školení tohoto cyklu – Smart Pricing 1 a Smart Pricing 2. Bližší informace o školeních                                  Aktuální termíny…

Pricing idiot's Blog | 24. 10. 2014 13:50 | #

Která nabídka je pro zákazníky přesvědčivější – „sleva 25-50%“ nebo „sleva až 50%“?

Minulý týden jsem vyrazil na nákup do obchodního centra a sledoval jakou volí jednotliví prodejci strategii pro komunikaci slev. Různou. I když mají slevy podobné. Chtěl bych vám dnes trochu poodhalit, jakým způsobem vnímají zákazníci různé druhy…

Pricing idiot's Blog | 23. 10. 2014 17:00 | #

Máte smůlu na zákazníky protože si vybírají tu nejlevnější variantu?

Dobrý den, vracím se pomalu z blogerského důchodu. Odešel jsem, protože mi chyběla motivace pro psaní. Za ten rok jsem s celým teamem udělali několik zajímavých projektů z různých oblastí. Možná je motivace zpět. Uvidíme :)… Mám smůlu na zákazníky,…

Pricing idiot's Blog | 21. 10. 2014 18:20 | #

Proč 50% zákazníků současných loajalitních programů v českých obchodních řetězcích nemění svoje nákupní chování?

V říjnu jsem dostal nabídku se zúčastnit jako speaker konference Život na hraně. Nosným tématem byl současný stav celého odvětví retailových řetězců, které se již několik let pohybuje na hraně rentability. Jedním z důvodů je současná pricingová…

Pricing idiot's Blog | 30. 10. 2013 20:55 | #

Termíny a obsah školení 2013

Vážení marketéři, V roce 2013 jsem připravil v rámci školení dva nové kursy – Smart pricing pro začátečníky a Marketingové řízení ziskovosti produktů pro 21. století pro pokročilé. Tyhle dva kursy byly výsledkem více jak 3 leté zkušenosti s pricingovými…

Pricing idiot's Blog | 1. 10. 2013 11:40 | #

Viagra na zákaznickou retenci = Šťastný zámek

Dneska jsem při ranním běhu hledal metaforu ze života na téma retence (udržení) zákazníků. Tohle téma je jedno z nejdůležitějších pro již úspěšné společnosti.  Co je nejdůležitější téma pro již úspěšného muže? Potence!  Když není potence, přichází na…

Pricing idiot's Blog | 27. 9. 2013 10:55 | #

Při jakém cenovém rozdílu vám začnou odcházet zákazníci?

Každá firma si přeje obsluhovat loajální zákazníky, protože nakupují více a šíří pozitivní reference mezi okruhem svých známých. Takové zákazníky si musí firma vychovat. Při redesignu ceny je nutné brát v úvahu, zda konkurenční produkt nabízí vyšší nebo…

Pricing idiot's Blog | 17. 7. 2013 11:15 | #