
SEO specialista Marek Hnátek
Základní informace o zdroji
Podtitulek | Blog | SEO a linkbuilding 2.0 |
---|---|
Domovská stránka | https://blog.marekhnatek.cz/ |
RSS export | http://blog.mefistofeles.cz/feed/ |
Systémové informace o zdroji
ID | 441 |
---|---|
Jmenné ID | neoriginalni-blog |
Články ručně přidává správce systému | NE |
Články jsou schvalovány správcem | NE |
Titulek zdroje stahován z RSS exportu | ANO |
Kontrola aktuálnosti proběhla | 4. června 2023 09:15 |
Návratový kód | PARSER ERROR |
RSS export naposledy zpracován | 20. září 2018 23:20 |
Kontrola aktuálnosti naplánována na | 4. června 2023 10:15 |
SEO – případové studie
Rád bych dal dohromady seznam zajímavých SEO případovek a postupů (například při řešení penalizace webu), z nichž si ostatní mohou vzít cenné informace a inspiraci. Budu rád za doplnění dalších. Případovky v češtině / slovenštině Ako sme pomohli…
Marketingový Hlídač 5/18
Květnového Hlídače jsem nestihl kvůli přípravě akce s Filipem Podstavcem (reporty na comerto.com a proficio.cz). V tomto díle ale nášup zajímavých příspěvků jak z dubna, tak i května. Příjemné počtení :-). Novinky přímo od vyhledávačů Vylepšení…
Pozvánka na akci: Technické SEO s Filipem Podstavcem
Již příští středu uspořádáme další veřejnou akci v rámci komunity SEO jako Brno. Vystoupí na ní Filip Podstavec, přední český on-line marketér a provozovatel nástroje Marketing Miner. Pokud se zajímáte o on-line marketing a město s nejoriginálnějším…
Děláte linkbuilding a jste z Brna? Pojďte se scházet!
Před pár měsíci jsme v Brně rozjeli úspěšné srazy v rámci komunity SEO jako Brno. Rád bych nyní dal dohromady menší mastermind skupinu výhradně pro linkbuildery, kde bychom sdíleli zkušenosti, vyměňovali si kontakty a tak nějak to linkovali mezi sebou…
Marketingový Hlídač 2/18
Přečtěte si nášup SEO novinek z minulého měsíce. Mezi nejvýznamnější změny patří brzké nasazení nového relevančního modelu na Seznamu, díky kterému by vyhledávač měl nabídnout více relevantních výsledků k zadanému dotazu, a to i z jedné domény. Posun…
Marketingový Hlídač 1/18
Od začátku roku se toho událo hodně, proto až nyní publikuji nášup lednových novinek. Přečtěte si, proč už rychlost načítání stránek není hodnotícím faktorem, jak na rychlý audit přístupnosti webu nebo o tom, jak si SEO vedlo v roce 2017 v porovnání…
Pozvánka na akci: SEO v roce 2018 s Pavlem Ungrem
Před několika měsíci jsem se přestěhoval do Brna, kde jsme s podobně smýšlejícími kolegy založili platformu SEO jako Brno. Naším cílem je stmelit komunitu a pořádat různá oborová setkání, a to jak menší workshopy pro omezený počet účastníků, tak i větší…
Marketingový Hlídač 12/17
V předchozích měsících jsem kvůli pracovnímu shonu neměl čas přinášet novinky v rámci Marketingového Hlídače. Snad to napravím novými díly. Podívejte se na přehled nejlepších článků o SEO a internetovém marketingu, které se objevily během posledního…
Daniel Nytra: „Úžasné věci pro marketing malých a středních firem jsou tady už dávno, jen je chytře použít“
Když se řekne internetový marketing, majitelé firem si často představí špatně vyhodnotitelné kampaně a nicneříkajcí analýzy za desítky tisíc korun. Skutečnost ale může být přesně opačná. Vyzpovídal jsem zkušeného marketéra Daniela Nytru, který se…
3 způsoby, jak z influencer marketingu vyšťavit maximum
Dle statistik Bloglovin zákaznice zaplatí o 9 % více za produkty, které jim doporučí vlivná osobnost neboli influencer. Sdělení od takové osobnosti, jíž může být módní bloggerka, sportovec nebo třeba i odborník na SEO, je také mnohem věrohodnější. Jak…
Zdroje informací k workshopu: Jak na automatickou kontrolu SEO faktorů
Měl jsem příležitost uspořádat workshop na posledním ShopCampu. Byl věnován monitoringu respektive automatickým upozorněním na důležité SEO faktory (on-page SEO i off-page). Děkuji hlasujícím za důvěru a přikládám odkazy na návody na vše, co jsme…
5 důvodů, proč by e-shopaři měli spolupracovat s influencery
Hostovský příspěvek od Shoptet.cz – předního českého poskytovatele e-shopových řešení. O influencerech – blogerech/youtubererech – se v poslední době hodně mluví a píše, stávají se z nich celebrity. Podle vývoje v západních státech vše nasvědčuje, že…
Kde se v on-line marketingu vzdělávat zdarma?
Je spousta dobrých placených školení (workshopů, webinářů…) i akcí věnovaných marketingu. Jsou ale i ty, které jsou zdarma a na které je vhodné se zaměřit, než do vzdělání zainvestujeme. Mrkněte na jejich seznam. Rád bych dal dohromady seznam dobrých…
SEO a PPC specialisti z Vysočiny, pojďme se scházet
Na Vysočině nedávno vznikl nový coworking Hubbr. Při té příležitosti nás napadlo oživit myšlenku mastermind skupiny SEO a PPC odborníků, ať za novými znalostmi nemusíme pořád jezdit do Prahy, Brna nebo Ostravy. Pojďme se čas od času scházet, vyměňovat…
Marketingový Hlídač 3/17
Se zpožděním přináším přehled významných březnových článků ze světa SEO i dalších oblastí marketingu. Za zmínku stojí další novinky v oblasti lokálního SEO u Googlu, dále aktualizace vyhledávání od Seznamu nebo návod na optimalizaci obrázků. Novinky od…
Tahák pro tvorbu „nudných“ textů
Občas tvořím obsah na témata, která mi nejsou zrovna blízká. Typicky při realizaci nové microsite nebo PR článku. Časem jsem si tak vytvořil seznam způsobů, jak rozšířit osnovu a doplnit text o důležité informace, které nemusím „vymýšlet“. Tipy…
11 způsobů, jak se odlišit ve výsledcích vyhledávání
Pozice jsou v SEO primární. Nejde však jen o ně – cílem je získat návštěvníky. A často jich získají více ty weby, které sice mají horší pozice, ale odlišují se ve výsledcích vyhledávání. Pokud se také chcete odlišit, přináším seznam fungujících postupů…
Analýza klíčových slov – jednoduše díky Marketing Mineru
Analýza klíčových slov je základ SEO. Ne vždy ale máme čas a prostředky na tvorbu obsáhlých analýz, které obsahují desítky tisíc výrazů (a které ani nemusí být zrovna praktické). Následující podrobný postup je ideální, když chcete získat přehled…
Marketingový Hlídač 2/17
Přináším další přehled nejlepších článků o SEO a internetovém marketingu, které se objevily během února. Vedle zabezpečení a rychlosti načítání stránek je další „novinkou“ lokální SEO. Jak z těchto činností vytěžit co nejvíc? SEO Website Redesign…
Marketingový Hlídač 1/17
Chcete vědět, co se děje ve světě SEO a internetového marketingu? Významné novinky odteď budu vydávat v seriálu Marketingový Hlídač. Stačí jej sledovat a nic důležitého vám neunikne. Podívejte se na první várku zajímavostí a příspěvků, které se objevily…
EET pro e-shopaře i prodejce e-produktů – za kolik a kdy?
EET má pověst strašáka. Ani sami úředníci neví, co všechno elektronická evidence tržeb obsáhne, na druhou stranu by se mělo jednat „jen“ o jednoduché zasílání dat na úřad a následné získání údajů pro vystavení dokladu… Nabízí se tedy otázka, kolik bude…
Jak jsem objevil ̶A̶m̶e̶r̶i̶k̶u̶ ShopCamp
Po Barcampech v Plzni, Budějovicích a Brně proběhla další významná oborová akce – třetí ročník ShopCampu. Ten pořádají Shoptet a ShopSys. Protože mi předchozí ročníky unikly, těšil jsem se na tento. A celý den strávený na ČVUT v Praze stál za to…
Chcete si SEO dělat sami? Navštivte nové školení První místa.cz
Zvažovali jste někdy, že si SEO budete dělat sami, ať už kompletně nebo jen některé činnosti? SEO školení První místa.cz je jako první u nás zaměřeno na zaučení vlastních in-house specialistů. Je sice bez oběda a certifikátu, ale věřím, že přínos bude…
Vše, co potřebujete vědět o pořádání marketingových soutěží z hlediska zákona
Soutěže můžou být přínosným marketingovým nástrojem. Na českém internetu sice existuje řada soutěžních webů, ale ty nemají mezi markeťáky příliš dobrou pověst, protože je okolo nich soustředěna komunita „profesionálních soutěžících“. Lepším způsobem je…
Pozvánka na letní sraz markeťáků – grilování, ping-pong a pivko :-)
Na závěr léta plánujeme s Karlem Hanouskem menší pohodový sraz markeťáků na kongresovém hotelu na Vysočině. Hlavním programem bude grilování, turnaj v ping-pongu a pokec u piva nad aktuálními tématy v on-line marketingu. Pokud vám to termínově vychází,…
Affiliate vs. SEO – co si od sebe mohou vzít navzájem?
Na posledním srazu #MNV měl praktickou přednášku zkušený affilák a správce několika partnerských programů Ondra Martinek. Jeho přednáška mě zaujala, protože byla o budování dlouhodobých projektů. A protože se hodně věcí z affiliate prolíná se SEO,…
Barcampy a linkbuilding
V uplynulých měsících jsem měl příležitost vystoupit na Barcampech v Českých Budějovicích, Plzni a Brně. Děkuji organizátorům za uspořádání skvělých akcí a účastníkům za to, že vydrželi do konce a měli dobré dotazy. Přináším malé ohlédnutí a prezentace…
Novinky na Seznamu a jak vyhledávač reaguje na spam nebo nakoupené odkazy
Seznam v posledních týdnech ohlásil řadu změn. Vedle spuštění analytické služby Reportér se na poli vyhledávání jedná o avizované lepší pochopení dotazů nebo boj proti spamu a nekvalitním odkazům. Co všechno Seznam chystá? A jak přistupuje k profláklým…
Nevíte, jak na monitoring zmínek? Navštivte workshop Miloše Hamsy
Jedním z hojně zmiňovaných příspěvků z Marketing Festivalu byl skvělý návod od Martina Šimka na automatické vkládání nalezených textových zmínek do Google tabulek. Pokud vás tato metoda marketingu zaujala, ale nemáte s monitoringem zmínek zkušenosti,…
Ušetřete každý měsíc hodiny práce. Nový Marketing Miner je tady
Před časem vtrhl do světa on-line marketingu našlapaný soubor nástrojů nazvaný Marketing Miner (zkratka MM). A je to jen pár dní, co jeho autor Filip Podstavec představil vylepšenou verzi tohoto systému, který si zachoval funkce svého předchůdce…