
Efektně.cz
Základní informace o zdroji
Podtitulek | Od SEO, SEM a PPC až po bannerové kampaně za milionové rozpočty. |
---|---|
Domovská stránka | http://blog.efektne.cz |
RSS export | http://feeds2.feedburner.com/efektne |
Systémové informace o zdroji
ID | 259 |
---|---|
Jmenné ID | efektne |
Články ručně přidává správce systému | NE |
Články jsou schvalovány správcem | NE |
Titulek zdroje stahován z RSS exportu | NE |
Kontrola aktuálnosti proběhla | 29. května 2023 13:00 |
Návratový kód | PARSER ERROR |
RSS export naposledy zpracován | 17. května 2021 17:45 |
Kontrola aktuálnosti naplánována na | 29. května 2023 14:00 |
Blog pokračuje na doméně viktorsevcik.cz
Tento blog pokračuje na doméně viktorsevcik.cz v trochu jiné formě – rád bych se v něm věnoval jen tématům, která nejsou na internetu tak běžná a souvisí s mojí prací – marketingem pokročilého e-shopu a e-commerce. Zatím jsem na novém blogu … Blog…
Jak moc klesla otevíranost hromadných e-mailů na Seznamu?
Jak se změnila otevíranost hromadných e-mailů po včerejším uvedení nové složky pro hromadné e-maily? Klesla o polovinu. Newsletter jsme rozesílali ve čtvrtek 12.2.2015 v 11h, takže už na něj bylo aplikováno pravidlo zařazení do složky Hromadná pošta. Po…
Zoznam.sk blokuje e-maily z MailChimpu
Zoznam.sk se rozhodl blokovat veškeré e-mailové zprávy, které jsou zaslány z pravděpodobně nejpoužívanějšího nástroje pro rozesílky newsletterů v ČR a na Slovensku – MailChimpu (který doporučují i agentury jako je H1.cz apod.). Opakuje se tak rok a půl…
Krásně cílený banner itesco.cz na Topreceptech
Právě mně nadchla reklama itesco.cz na toprecepty.cz: Banner pomocí slideru zobrazuje potraviny, které jsou potřeba k receptu – sladká paprika, česnek, cibule… Palec nahoru! The post Krásně cílený banner itesco.cz na Topreceptech first appeared on…
Vyhodnocování konverzí z e-mailingu v Google Analytics
Jak bychom správně měli vyhodnocovat e-mailingové kampaně? Jaké volit UTM parametry a co je atribuce poslední interakce? Základem vyhodnocování e-mailingových kampaní je označení všech odkazů v rozesílaných e-mailech pomocí UTM parametrů. Pokud…
Čeho se v e-mailingu vyvarovat, abyste si nezvyšovali spam skóre?
V Češtině se o tom píše pramálo, proto ze zahraničních zdrojů vybírám nejdůležitější rady, čeho se vyvarovat při tvorbě newsletterů v rámci e-mailového marketingu a neskončit tak ve spamu s vysokým spam skóre. Jak získat nízké „spam skóre“ při…
Jak hromadně aktualizovat kontakty v MailChimpu pomocí tabulkového editoru
Pokud k e-mailovému marketingu používáme MailChimp a chceme to dělat pořádně (ale bez propojení přes API), nevyhneme se aktualizaci kontaktů pomocí excelu nebo spíše Libre office či Open office. Protože to není zcela jednoduché, připravil jsem návod…
Slova a fráze, které přináší nejvíce konverzí
Dnes navazuji na předchozí články o psaní na web, jak správně navrhovat emailové rozesílky a psychologii prodeje. Využijeme infografiky společnosti Uberflip a povíme si, jaká slova nebo slovní spojení bychom měli používat v textech a výzvách k akci, aby…
Komu mohu posílat emaily, abych neporušil zákon?
Rádi byste svým zákazníkům posílali newslettery – tedy emaily s nabídkami a informacemi, ale nejste si jistí, kdy je to legální? Přečtěte si zásady, kdy je možné emailing používat a kdy ne. Pokud byste si udělali databázi emailových firem a…Dozvědět se…
Jak pracovat s blogem, aby byly příspěvky co nejvíce sdíleny?
Pokud publikujete články na svém blogu, nebo jiném internetovém médiu, určitě jste rádi, když si je přečte co nejvíce lidí. Jak tedy čtenáře přimět, aby článek sdíleli dalším? blogy jsou nejčastěji čteny kolem 11h, proto se vyplatí na nich…
Copywriting, aneb psaní pro web – poznámky z přednášky
Shrnutí přednášky o copywritingu, nebo-li psaní pro web, které proběhlo v brněnském JICu 6.8.2014, expertkami z agentury H1.cz. První středa o copywritingu, Jitka Holasová a Lucie Bauerová z H1.cz, 6.8.2014 Pro koho píšeme? Pokud vytvářím texty na web,…
Psychologie přesvědčování zákazníka k nákupu
Jak funguje psychologie na nákupní chování zákazníka a jak ji mohou prodejci využít? Shrnuji to v několika principech, které mně připadají zajímavé: Princip nedostatku – prodejci často využívají slogany typu: poslední tři kusy, limitovaná edice, nabídka…
Jak přesměrovat doménu bez www přes DNS záznamy
Řešil jsem dlouho, že na doméně bez www, tedy např. „mujweb.cz“ se nezobrazoval web. Jak to jednoduše napravit? Toto jsem řešil v případech, kdy jsem měl doménu registrovanou u Subreg.cz a web postavený na službě Webnode. Mimochodem Webnode jako…
Lázeňský hotel v maďarském Sárváru
Někdo dává přednost dovolené u moře, někdo raději pobytu v lázeňských centrech, ve kterých je možné lépe zabavit děti. Jaké jsou výhody a nevýhody takových pobytů? Určitě jste byli na dovolené u moře a dokážete si tedy představit, jak probíhá:…Dozvědět…
Jak na prezentace a prezentování se
Zde shrnuji zajímavé body přednášky Lukáše Hrdličky o prezentacích. Ideální struktura prezentace má být: úvod – 3 body – závěr * Úvod: představování – jak se jmenuju Např. „Jmenuji se XY a pracuji jako lektor prezentačních dovedností a prezentační…
Tipy pro inzerci na Facebooku
Moje poznámky z přednášky o komunikaci s fanoušky na Facebooku: 11.6.2014 – StartupClub – H1.cz Pavlína Brettová (přednášející) Základní info o Facebooku v ČR Facebook má v ČR aktuálně 4,2 milionu uživatelů, nicméně včetně spousty falešných profilů…
Email marketing – poznámky z přednášky
Poznámky z přednášky Jak chytře na emailing od Jakuba Choura z agentury H1.cz, která se uskutečnila 5.3.2014 v JIC Základy emailového marketingu Při emailingu 2 % adresátů email nedostanou (email neexistuje, mají plnou schránku apod.) 80 % z adresátů…
Netradiční formáty reklamy na homepage Seznamu
V posledním měsíci se objevily 2 netradiční formáty displej reklamy na nejatraktivnější webové ploše českého internetu – hlavní stránce Seznam.cz. Prvním formátem je reklama na Škodu Yeti, která promovala sponzorství českého olympijského týmu a nabádala…
„Efektivní“ reklama Českých drah na homepage Seznamu
České dráhy se rozhodly propagovat svoji akční letní nabídku InKarty, a to poměrně finančně náročnou reklamou na hlavní stránce Seznamu. Co na tom, že In Kartu bylo možné koupit pouze do konce srpna (nabídka skončila před 17 dny) – však…Dozvědět se víc…
Jak online reklamu chápou malé firmy
Výběr zajímavostí z průzkumu mezi převážně malými firmami a OSVČ, jak přemýšlí o online reklamě. Zdroj: průzkum Googlu, AMSP, prosinec 2012. Internetová reklama z pohledu malých firem české firmy si důležitost internetu pro své podnikání uvědomují a…
Google – co vše o nás může vědět a máme mít obavy?
Google dokáže shromažďovat spousty informací z toho, jak používáme jeho služby a čím víc toho o nás ví, tím cílenější reklamu nám dokáže nabídnout. Mně, z pohledu člověka, živícího se internetovou a mobilní reklamou to připadá zřejmé, ale ostatní…
Reklama pro restaurace efektivně přes internet
Restaurace dokáží utrácet za různé málo efektivní, drahé či jednorázové reklamní akce, jako jsou slevomaty a letáky, ale nevyužívají mnohem efektivnější a levnější internetový marketing – protože neznají způsoby, jak ho využít a nevědí, jak výhodné to…
Jak moc se dá spoléhat na doporučení výrobků na internetu?
Podle výzkumu agentury Nielsen věříme při nakupování nejčastěji doporučením svých známých a rodiny (v 92% případů) a hned na druhém místě názorům zákazníků, publikovaných online (v 70% případů). První možnost ponechme bez komentáře a zamysleme se nad…
Ataxo Social Insider? Ne zcela pozitivní zkušenosti.
Ataxo Social Insider (ASI) je služba, která umožňuje nadefinování klíčových slov či sousloví a pokud o nich někdo něco napíše na českém nebo slovenském internetu, tak tyto zmínky zaznamená, čímž nám je umožní monitorovat. Zvládá sociální služby typu…
Proč investice do mobilní reklamy jen tak nepředčí výdaje do reklamy internetové
Přestože předpokládáme, že v roce 2014 až 2015 předčí počty připojení k internetu přes mobilní zařízení připojení přes PC, objem investic do mobilního marketingu zdaleka na internetovou reklamu nedosáhne. Uveďme si důvody: Mobilní weby Na stránkách…
Jak moc pravdivá je infografika Shoptetu o stavu eshopů v ČR? (aktualizováno)
V posledních dnech všechna důležitá IT média „učůrávají“ z infografiky Shoptetu o stavu e-commerce v ČR a prezentují ji jako dogma. Vzhledem k tomu, že už pár let sleduji dění kolem eshopů v ČR, překvapily mně některé novinky, které z…Dozvědět se víc ›
Google rozdává kredit do AdWords zdarma
Google spustil kampaň, v jejímž rámci nabízí 600 Kč kreditu do svého reklamního systému AdWords. Stačí se jen registrovat ve formuláři na stránce https://services.google.com/fb/forms/vyzkousejte/ jménem, emailovou adresou, URL adresou webových stránek a…
Proč inzeráty Skliku na Novinky.cz nezobrazují cílovou stránku?
Na Novinky.cz se kromě grafických bannerů a polotextových sdělení zobrazují i inzeráty Skliku. Ty se zobrazují i leckde jinde, ale obvykle i s URL adresou landing page, na kterou inzerát odkazuje. Na Novinkách ale nezjistíte kam vás inzerát pošle, což…
Hodnocení eshopů na Zboží.cz a Heureka.cz
Během předvánočního nakupování na internetu mně zaujala zajímavá vlastnost Zboží.cz. Nakoupil jsem po hledání na Zboží.cz v Mallu dárek – elektroniku. Asi týden nato jsem na Zboží hledal další dárek a zobrazila se mně výzva, abych ohodnotil dřívější…
SK Internet a reklama 2011 – Trend konferencia z 13.10., Bratislava
Zveřejňuji svoje poznámky z konference Trend – Internet a reklama na Slovensku v roce 2011, konané 13.10.2011 v Bratislavském Holiday-Inn. Tomáš Jindříšek – Ogilvy Interactive Každá značka má nepřítele – mluví se o ní negativně třeba v hospodě. Jak se o…