
Daniel Nytra
Základní informace o zdroji
Podtitulek | Marketing na internetu polopatě |
---|---|
Domovská stránka | https://www.danielnytra.cz/ |
RSS export | https://www.danielnytra.cz/feed/ |
Systémové informace o zdroji
ID | 465 |
---|---|
Jmenné ID | daniel-nytra |
Články ručně přidává správce systému | NE |
Články jsou schvalovány správcem | NE |
Titulek zdroje stahován z RSS exportu | ANO |
Kontrola aktuálnosti proběhla | 11. prosince 2019 23:40 |
Návratový kód | HTTP 200 |
RSS export naposledy zpracován | 11. prosince 2019 23:40 |
Kontrola aktuálnosti naplánována na | 12. prosince 2019 00:40 |
Jak jsem koupil barák díky online marketingu (a dělám i rekonstrukci)
Tento článek bude netradičně o tradičních věcech: Využití online marketingu k doslova osobnímu prospěchu – koupě baráku. Díky znalosti Facebook reklamě, chování persony cílové skupiny, geolokaci, aplikacím a email marketingu, jsem vyřešil problémy…
Finanční forecast – Tabulka zdarma ke stažení [2019]
UPDATE 13.7.: Zlepšení přehlednosti tabulky, vložení na Google tabulky. UPDATE 15.7.: Opravené názvosloví v tabulce. Většina mých klientů jsou malé, střední firmami a lidi na volné noze. Pokud zde patříte, jistě si pamatujete dobu, kdy jste furt jen…
E-mail marketing: Velký test doručitelnosti [2019]
Email marketing a doručitelnost patří k sobě. Tento článek je o vlivu jednotlivých prvků email marketingu na doručitelnost. Jistě víte, že emailové servery hodnotí každou vaši kampaň, znají historii rozesílání z vaší domény, sledují akce příjemce vaší…
Manychat manuál pro začátečníky [2019]
Po déle než roce testování, nastavování a spouštění nejrůznějších kampaní aplikace Manychat (článek zde), jsem se rozhodl napsat velký manuál pro začátečníky. Na rovinu: Hlavní výhodu vidím v získávání leadů s přímým napojením na Facebook reklamu. Dobře…
Jak us5 s personou cílové skupiny
Persona cílové skupiny je konkrétní reprezentant vašeho potencionálního zákazníka. Jde o přesnější popis kvůli komunikaci.. a komunikací myslím i jakékoliv kampaně (emailové, ppc apod.). Hezky peronu popisuje i Wikipedie: “Archetyp kolektivního…
Využití Google Data Studia do mrtě
Google Data Studio umí od cca poloviny roku 2018 jednu super věc: Spojí více reklamních systémů do jedné tabulky nebo grafu. Pokud k tomu přidáme možnost dopočítávaní vlastních parametrů, je online počítání PNO (poměr nákladů na obrat) na světě…
Google Optimize: Luxusní testování webu zdarma
Díky novému nástroji Notifikuj a webináři v lednu 2019 jsem trochu více začal používat vylepšený Google Optimize. Můžu říct, že ve spojení s Google Tag Managerem jde o jeden z nejlepších pomocných nástrojů, které znám. Nástroj Notifikuj.cz je na 14 dní…
UTM parametry: Jak je správně nastavit
UTM parametry jsou extrémně důležité, všichni to vědí a dost firem na ně kašle. Slouží ke správnému měření výsledků úspěšností kampaní v Google Analytics. Pokud je máte správně nastavené, budete vědět, jaká kampaň, sestava a případně i konkrétní klíčové…
Jak zrychlit web (pro pokročilejší machry)
Jak zrychlit web? O co jde v tomto článku? Rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost, rychlost,…
Jak jsem video kampaň dostal na 0,09 Kč za přehrání [2019 UPDATE]
Video reklama je v této době super. Facebook jde proti Google (youtube, adwords) a my můžeme všichni využít velice levné video reklamy. Jak to ale udělat, aby prodávala nebo dělala vaší firmě/osobě hezkou osvětu? Tento článek nakousne některé jednoduché…
7 tipů: Připravte se na Vánoce 2018!
Jojo, myslíte si, že jsem se úplně zbláznil… Už to slyším: “Leden ještě ani neskončil a ten blázen Nytra myslí už na Vánoce…” ANO! Myslím! Pro spoustu mých klientů jsou Vánoce hnací motor… Vyvrcholení celého roku. Po letních prázdninách se pečlivě…
GDPR v on-line marketingu s příklady [UPDATE]
UPDATE 1.3.: Odpověď od UOOU (úplně dole v článku) UPDATE 17.1.: Nákupní košík – názory se mění a přidán příklad č.15. UPDATE 16.1.: Vyřešení zasílání ebooku, novinek a direct reklama zákazníkům. UPDATE 12.1.: Cookies patří pod ePrivacy, které se…
11+3 Bombastické pluginy pro WooCommerce
V tomto článku uvedu 14 nejoblíbenějších pluginů a vychytávek, které využívám při vytváření e-shopu na platformě WordPress. Většina z nich je zdarma a v praxi je mám vyzkoušené na e-shopu mojí klienty se skandinávským nábytkem. Ostatní pluginy pro…
Facebook Messenger Bot: Open-rate 80% a CTR více než 50%
UPDATE 4.8.: Přidal jsem další nástroj, který umí více věcí s Facebookem: Facebook Auto Reply Jak by se vám líbilo mít databázi vašich potencionálních klientů, kteří mají open-rate 80% a click-rate 50-60%? Líbilo? Mě moc… tento článek odkryje možnosti…
FINTA FŇ: Facebook reklama na lidi, kteří jen otevřeli e-mail
Jak jistě víte, pracuji na projektu DreamROI.cz, který pomáhá šetřit peníze a čas na PPC kampaně: Dělá cílenější publika (audience) a z nich se dají dělat publika podobná (známá na Facebook Ads jako “Look a like”): Přesné cílení = Vyšší CTR = Nižší cena…
DreamROI: Nástroj na snížení nákladů
Aktualizace: 25.6.2017: Vznikl web k celému projektu, kde si můžete i systém objednat a ihned vložit na váš web: DreamROI.cz Potřeboval jsem inteligentně snížit náklady na PPC remarketingové kampaně u svých klientů na Google Adwords, Facebooku a Skliku…
Co ti lidi FURT chtějí?
Udělal jsem po roce další dotazník na svoji databázi kontaktů. Rozeslal jsem e-mail s žádostí a získal 638 odpovědí za cca 10dní. Ptal jsem se pouze na 4 základní otázky: Jak byste se popsali Jaký používáte e-mailový nástroj Co vás nejvíce zajímá Co…
MailerLite je super a ušetří prachy
Narazil jsem po delší době znovu na službu MailerLite a hodně se mi zalíbila. Kdysi byla nedodělaná a chybělo mi v ní spousta funkcí, ale dnes je to plnohodnotná emailová služba na úrovni Smartemailingu… jen levnější, s více funkcemi a v angličtině. Sám…
Accelerated Mobile Pages (AMP)
Accelerated Mobile Pages jsou speciální stránky pro rychlé načítání statického obsahu v mobilních zařízeních podporované Googlem. Responzivní šablona je sice fajn, ale pro mobilní připojení představuje stále problém: Pomalé načítání obsahu. Proto Google…
Jak nastavit dynamický retargeting na Sklik.cz
Teď by měli zbystřit všichni majitelé e-shopů: Dynamický retargeting (remarketing) je jedna z nejefektivnějších prodejních metod. Doporučuji ho využít jak na Facebooku, Google Adwords, tak i na Skliku. Tento článek je manuálem, jak vše jednoduše…
22+1 nejlepších pluginů pro WordPress [2019]
Vybírám pro redakční systém WordPress nejlepší pluginy ZDARMA. Správně nastavené pluginy WordPressu, ovlivňují návštěvnost vašich stránkách, a proto ke každému přikládám i mé vyzkoušené nastavení. Jednotlivé pluginy vám vyřeší: rychlost zobrazování…
E-shopy a EET (od 1.3.2017)
UPDATE 1.12.2016: SimpleShop.cz umí EET! UPDATE 1.3.2017: Pokud jste autory online produktů, spadáte pod 3. vlnu (1.3.2017) – KLIKNĚTE ZDE Jak jistě víte, díky panu Babišovi jsou malí a střední podnikatelé zase více bržděni. Nebudu se vyjadřovat k EET…
Jak uspět s malou firmou
Znám to a chápu to: Sám podnikám a navíc mám klienty, kteří se řadí mezí malé nebo střední podnikatele. Jak vlastně začít a vydržet nekonečný boj s velkými firmami a s vaší konkurencí? Zde je trochu shrnutí, než se vrhneme na praktické věci: Nesnažte se…
PPC kampaně: Automatická pravidla pomáhají
Tento článek by vás měl nakopnout na nastavení automatických pravidel v PPC kampaních pro Sklik a Google Adwords. Nastavil jsem jednu takovou strategii založenou na poměru nákladů na zisk a dělá mi radost, jak dobře funguje: reaguje na rychlé denní nebo…
Start-up, který vznikl z naštvání
Byl jsem vážně naštvaný. Naštvaný na existující prodejní systémy. Já chci prostě jednoduše prodávat.. nic víc… Připomíná mi to zlatou horečku: Nejvíce na zlaté horečce vydělali lidé prodávající zlatokopům chlast, pistole, krumpáče, ženské a rakve…
ZDARMA: Thrive Leads – překlad do češtiny [UPDATE 2019]
AKTUALIZACE 11.6.2019: Nová verze Thrive Leads s přeloženými frázemi! Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vnímám activecampaign jako nejlepší emailový nástroj pro malé a střední…
„Vyšší dívčí“ pluginu Thrive Leads
Nedávno jsem přeložil do češtiny plugin Thrive Leads a slíbil jsem zároveň upřesnit, proč ho vnímám tak super. Nejdůležitější je pro mě: Platím jen jednou (při nákupu), je vychytaný s A/B testováním a stále se dál a dál rozvíjí. Tento článek půjde více…
SMS automaticky a s oslovením klienta
Dostal jsem zajímavý úkol od Michala Pechláta, kterého si velice vážím, a který je zároveň mým klientem téměř 2 roky. V jeho firmě Kominictví Pechlát nemají na klienty emaily, ale pouze telefonní čísla. Je nutné automatizovat upozorňující zprávy…
Jak prodávat vlastní kurz s minimálními náklady
Tento článek je věnovaný blogu mojí ženy: Luckycesta.cz… resp. pluginům, které jsem použil pro prodejní systém jejího prvního kurzu. Úkol zněl jasně: Ať to moc nestojí, je to jednoduché na ovládání a lidé přes to rychle objednají. Stejné nastavení mám…