
Komentáře k příspěvku:
Základní informace o zdroji
Podtitulek | Daniel Bradbury Dočekal a to čím se zabývá, nabízí a zajímá ho |
---|---|
Domovská stránka | https://bradbury.cz/ |
RSS export | http://www.bradbury.cz/wordpress/feed/ |
Systémové informace o zdroji
ID | 398 |
---|---|
Jmenné ID | bradbury-cz |
Články ručně přidává správce systému | NE |
Články jsou schvalovány správcem | NE |
Titulek zdroje stahován z RSS exportu | ANO |
Kontrola aktuálnosti proběhla | 4. června 2023 17:55 |
Návratový kód | HTTP 404 |
RSS export naposledy zpracován | 23. února 2017 08:10 |
Kontrola aktuálnosti naplánována na | 4. června 2023 21:08 |
Bradbury Media
Jak to dopadne, když dáte grafomanům Internet? Snadno, naplní ho obsahem! Bradbury Media je jen takové trochu z legrace používané označení pro rodinu blogů a webů, které vznikali v průběhu
Školení: Bezpečnost dětí na sociálních sítích a Internetu
Seminář pro děti ze základních a středních škol vysvětluje odpovídající formou jaká nebezpečí čekají na Internetu a zejména na sociálních sítích. Ideální pro šesté třídy, případně pro první ročníky středního
Školení: Facebook II – Správa Stránek, Skupin a Událostí (zejména) pro firmy
Facebook pro firmy nabízí řadu nástrojů, které je nutné se naučit správně a prakticky využívat. Základní informace i principy sociální komunikace se můžete naučit ve Školení: Facebook I – Jak
Školení: Facebook I – Jak na firemní Facebook a sociální sítě
Cílem školení je přinést praktické informace, jak využít marketingové možnosti Facebooku v podobě firemních Stránek a s tím souvisejících možností a činností. Na toto základní a mírně pokročil školení navazuje
Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci
Komunikovat ve 140 znacích je umění, jehož zvládnutí vám může přinést nové formy komunikace a marketingu nikoliv na masy, ale na dobře uchopitelnou cílovou skupinu. Twitter může být dobrý pomocník,
Školení: Online Public Relations – komunikace a sociální média v PR
Cílem školení je ukázat Public Relation v novém digitální, ale hlavně sociálním prostředí tak, aby vše bylo možné využít v praxi. Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta
Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing
Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších
Školení: Od nuly k funkčnímu webu ve WordPressu
Potřebujete spustit blog. Nebo vytvořit jednoduchý firemní či osobní web. Možná jenom miniweb, který chvíli bude fungovat. Nemáte na to žádný velký rozpočet, nemáte ani žádné velké technické znalosti ani
Školení: Linkedin pro (nejenom) HR
Linkedin je sociální síť silně zaměřená na vyhledávání a nabízení práce a zaměstnání. Naučte se Linkedin využívat jako ten kdo práci hledá i ten kdo hledá lidi. Dozvíte se ale
Školení: Internetový marketing (základy, kompletní přehled)
Cílem školení je naučit se všechny části internetového marketingu tak, aby bylo možné jej začít aktivně používat ve firemním prostředí. Pro detailnější a praktické zkušenosti je vhodné si vybrat z dalších
TIP: Desítky nástrojů pro infografiky, loga, koláže, vizualizace
Nabízíme tipy na služby a pomůcky, které se vám možná budou hodit, pokud děláte do (web)designu, pracujete s fotkami, vytváříte infografiky… Poznámka: První vydání pro Lupa.cz z června 2014 doplněno o
TIP: Služby se zdarma použitelnými fotografiemi a vyhledávání fotografií
Poznámka: První vydání pro Lupa.cz (Kde můžete zdarma získat použitelné obrázky pro vaše stránky?) z června 2014 doplněno o několik dalších zdrojů a dvě možnosti reverzního vyhledávání. Nově doplněné tipy
Pojďte na školení
Školím hodně a školím rád. Zejména u Dobrého Webu nebo přímo na míru. Potkáme se na školení? Školení v nabídce Dobrého webu Školení v nabídce Dobrého webu (www.dobryweb.cz) se ve
Čas na změnu
Bradbury.cz vznikl kdysi jako snaha o samostatný web věnující se jenom sociálním sítím. Souběžně s Pooh.cz (osobní blog) a JustIT.cz (méně osobní IT/C blog). Což bylo někdy před čtyřmi lety. A první
Informace z Facebook Page vidí pouze od 3 do 7.5% fanoušků
Další analýza potvrzuje to, co už ukázalo Simplify 360 v květnu (viz Milion fanoušků na Facebooku = 826 líbí). Čím více fanoušků má Facebook Page (Stránka), tím méně je úspěšná v sdělování informací.
Návod: tlačítko fb:send pro webové stránky (tlačítko Send / Poslat)
Send prvek pro webové stránky Facebook uvedl na konci dubna 2011 (viz Facebook mírně vylepšil Skupiny (Groups) a zavedl nový knoflik – Send) ve spojení s původním Like (Líbí) prvkem. Později se objevil samostatný Send (Odeslat) prvek, který můžete…
Infografika: Stále méně zemí, kde sociálním sítím nevládne Facebook
Vincenzo Cosenza (www.vincos.it) zveřejnil další aktualizaci mapy světa z pohledu sociálních sítí - je na ní jasně vidět, jak Facebook pokračuje v cestě k ovládnutí celému světu (prosincový článek - Infografika: Facebook pokračuje v cestě k ovládnutí…
Facebook ve velkém nasazuje rozpoznávání obličejů ve fotografiích
Automatické rozpoznávání obličejů testoval Facebook řadu měsíců - při každém nahrávání fotografií nyní pomocí této funkčnosti bude navrhovat označování štítkem (tagging), pokud podle obličeje rozpozná někoho z vašich přátel. Pokud se chcete vyhnout…
Facebook je pro firmy důležitý. Dostal se na druhé místo důležitosti, na prvním místě je firemní blog
HubSpot v “The 2011 State of Inbound Marketing” studii uvádí, že 44% společností v severní Americe považuje Facebook za kritickou či důležitou součást aktivit.
Facebook aktualizoval pravidla pro pořádání soutěží
Soutěže na Facebooku smějí probíhat pouze v rámci Facebook Aplikace. Stále platí, že žádný z prvků Facebooku se v soutěži nesmí objevit, jediné co lze požadovat je aby se účastník stal fanouškem stránky. Nově je zmíněn přímo i zákaz použití Like prvků…
Na Facebooku běžné značky na umělce a média nemají
Čím více fanoušků na Facebooku máte, tím menší očekávejte zpětnou vazbu, tedy aspoň procentuální. A pokud jste "prostě značka", tak si neberte příklad z umělců či médií, míra zapojení fanoušků na Facebooku je tam až násobně vyšší.
(Staré) Facebook Groups/Skupiny končí, pozor
Blíží se konec života původním Facebook Groups, užitečnému nástroji tam kde necítíte potřebu všeobjímající socializace a otevřenosti. V řadě případů dobře sloužily firemním účelům - vytvoření uzavřených skupin v nich bylo podstatně komfortnější, než v…
Facebook mírně vylepšil Skupiny (Groups) a zavedl nový knoflik – Send
V říjnu loňského roku byla uvedená nová podoba Facebook Groups (Skupin) a zrušena možnost zakládat Skupiny v půvovní použitelné podobě. Nové Groups se staly typickým nástrojem Facebooku - otevřené, kdokoliv mohl přizvat kohokoliv, žádná možnost správy,…
Forrester Research: Facebook se pro online prodej příliš nehodí
Facebook je pro online prodej minimálním zdrojem prodejů, upozorňuje Forrester Research v poslední studii. A varuje, že může trvat velmi dlouho, než se Facebook promění v nástroj rovný Google.
Infografika: Stručný návod k rychlému seznámení se sociálními médii pro firmy
„Quickstart Guide to Social Media for Business“ od GETIT COMMS (www.getitcomms.com) je jednoduché vyjádření toho, co všechno je potřeba udělat, než se firma pustí do aktivit v sociálních médiích. Jediné co této infografice chybí je … animovaná verze.
Nejčtenější články v březnu 2011
Pokud na prvních dvou místech nejčtenějších článků vedou (a s velkým náskokem) dva návody na nastavení soukromí na Facebooku, je to potěšující. Stejně jako to, že návody poskytované na Bradbury.cz se každý měsíc objevují v desítce nejčtenějších v…
Facebook umožňuje převod osobního profilu na Facebook Page
Možná se blíží lepší časy a instituce zneužívající osobní profily v rozporu s pravidly Facebooku konečně přestanou spamovat žádosti o přátelství. To co doposud bylo nemožné je náhle možné. Po několika letech čekání je možné převést Profil na Page.
Návod: Facebook Otázky (Facebook Questions) a všechno co byste o nich měli vědět
Facebook Otázky jsou jedním z mnoha nástrojů použitelných pro osobní i firemní komunikaci na Facebooku. Pokud tedy překonáte úskalí aktivace a řadu omezení, které Otázky mají. Zároveň jsou ale Otázky taky budoucím nástrojem spamu a postrádají jakoukoliv…
Návod: Jak zamezit Facebooku aby vás využíval v reklamě
Vaše profilová fotografie je pro Facebook velmi důležitý nástroj. Používá (a ještě víc jí chce používat) v inzerátech – vládne přesvědčení, že inzerát doprovázený vaší fotografií má na vaše přátele vyšší vliv. A proto je potřeba něco takového patřičně…
Děti na Facebooku? Neměly by tam být. Ale co naděláte
Facebook je od třinácti výše, ale povídejte to dětem. Jejich spolužáci a spolužačky tam jsou. Chtějí tam být také.A nakonec ani „náct“ není věk, kdy by bylo vhodné dítě „bez dozoru“ pouštět na Facebook. Praktické rady jak se s tím vyrovnat. Chce být…