
Pavel Ungr, SEO konzultant
Základní informace o zdroji
Podtitulek | Stopařův průvodce po světě SEO a online marketingu. NEPROPADEJTE PANICE! |
---|---|
Domovská stránka | https://www.pavelungr.cz/ |
RSS export | http://blog.bloxxter.cz/feed/ |
Systémové informace o zdroji
ID | 434 |
---|---|
Jmenné ID | bloxxter-net |
Články ručně přidává správce systému | NE |
Články jsou schvalovány správcem | NE |
Titulek zdroje stahován z RSS exportu | ANO |
Kontrola aktuálnosti proběhla | 16. ledna 2021 03:10 |
Návratový kód | HTTP 304 |
RSS export naposledy zpracován | 7. ledna 2021 12:06 |
Kontrola aktuálnosti naplánována na | 16. ledna 2021 03:40 |
Surfer – SEO nástroj na optimalizaci obsahu
Surfer je polský nástroj, který pomocí strojového učení vám dokáže pomoct s obsahovou optimalizací. Díky té dokážete zlepšit hodnocení, relevanci, CTR i schopnost uspět v boji s konkurencí. Ačkoliv je to polský nástroj, funguje dobře i v češtině…
Kdo je nejznámější nebo nejlepší odborník na SEO?
Tahle otázka zazněla v mé SEO skupině SEOloger a pár dalších. Ta otázka je samozřejmě zapeklitá, protože to je strašně subjektivní a strašně komplikovaně se měří. Ale rád využiji tuto příležitost, abych se na tento dotaz vyskytoval ve vyhledávačích…
Webinář online marketingu pro “gastro” zdarma
Jak získat více zákazníků v krizi Covid-19 pro bary, restaurace, hotely a gastro obecně Vzhledem k aktuálním omezením české vlády kvůli epidemii Covid-19 jsou všechny podniky UZAVŘENÉ. Náš stát jim nejspíše dostatečně nepomůže, a proto musíme pomoct…
Recenze: Sitechecker
Sitechecker website SEO checker o sobě píše, že je to univerzální SEO platforma, která vám umožní sledovat výsledky SEO rychleji a jednodušeji. Jako člověk co má zkušenosti s velkým množstvím SEO nástrojů (a několik jich i aktivně používá pro svoji…
Bude Google platit vydavatelům? Vydavatelé vs. Google – 1:0 na body
Ke konci letošního roku nás čeká novela autorského zákona. Ta má do zákona zapracovat změny, které loni na jaře přinesla (poměrně kontroverzní) autorskoprávní „digisměrnice“ – pamatujete si ještě humbuk kolem „článku 11 a 13“? Místy jsem v debatách…
Co je self-referencing canonical a proč ho musíte používat?
Self-referencing canonical (také známý jako self-canonical) je best practice v SEO, která vám pomůže bránit duplicitě na vašem webu. Není moc SEO technik (ani ve skupině best practices) o které bychom mohli říct, že se hodí vždy. Self-canonical jím na…
SEO WordPress plugin The SEO Framework, je lepší než Yoast?
Dostal jsme na testování SEO plugin The SEO Framework, který má ve svém podtitulu větu: “WordPress SEO plugins that just work.“, což je hodně odvážné rčení. Často se také srovnává s největším konkurentem v oboru SEO klasikou firmy Yoast: Yoast SEO…
Google mění podmínky pro zobrazování hodnocení (hvězdiček) ve výsledcích hledání
16. září Google informoval o tom, že omezuje zobrazování hodnocení (staré známé hvězdičky). Mnohem více se začíná dívat na správné dodržování jeho pravidel a vyřazuje například hodnocení dodávané widgetem 3. strany nebo hodnocení dodávané subjektem…
Google ve Francii vypne zobrazování úryvků
Znovu se opakuje situace ze Španělska a z Německa s Google News. Google se rozhodl neuzavírat s francouzskými vydavateli smlouvu o tom, kolik jejich obsahu bude smět francouzským uživatelům Google ukazovat. A protože ve Francii od příštího měsíce…
Google změnil význam parametru nofollow, co to znamená pro SEO?
Google včera na blogu zveřejnil příspěvek, v kterém dost významně mění význam parametrů. I když slovo významně je spíše eufemismus, protože sám říká, že pokud máte nofollow , jak byl vnímám dříve, nic měnit nemusíte. Co se tedy vlastně změnilo? Nofollow…
Experiment: Crawlují a indexují vyhledávače URL označené nofollow parametrem?
Před časem jsme se se Zdeňkem Dvořákem na Facebooku bavili o tom, jak je to s parametrem nofollow. Indexují vyhledávače URL, na kterou vede odkazy z nofollow odkazů? Mohou, pokud na ně vede i jiný odkaz. Crawlují je? Mohli by, že … ale čert … The post…
SEOLoger podcast 3: Jaký byl letošní SEOrestart?
SEO restart 2019. Již po sedmé přišla jediná konference na SEO v Česku. Jaká byla? Jak se mi tam líbilo? Co bych vyčetl? Má cenu přijít? To mnoho dalších věcí najdete v mém třetím podcastu. 5 / 5 ( 2 votes ) The post SEOLoger podcast 3: Jaký byl letošní…
Co mění June 2019 Core Update na Google?
V pondělí 3. června Google vypustil velkou aktualizaci hlavního algoritmu o které informoval na Twitteru. Tato aktualizace by měla být zaměřená na obsah, zpravodajské a sportovní weby, E. A. T. A i podle Google by měl dosah být opravdu VELKÝ. I když byl…
Jak zjistit indexaci URL na Google když zrušil operátor info:?
Google nemá dobré období, po sérii velkých chyb a komunikačních selhání bez předchozího upozornění ruší důležité funkce vyhledávače pro SEO. Jednou z nich je i operátor info: pomocí kterého jste si mohli ověřovat, zda URL v indexu. Tuto funkci zrušil…
Nefunguje vám stará Search Console? Mám řešení.
Včera jsme zjistil, že po spuštění “staré” Search Console nevidím nic. Přesněji nevidím svoje weby – ovládací prvky tam jsou, ale není jaksi CO ovládat. Googloval jsme, ptal jsem se, ale ukázalo se, že ten problém není globální, ale objevuje se … The…
SEO školení, která vám chybělo
Už přespříští týden se chystáme s Jardou Hlavinkou školit Kontinuální SEO na Marketing Festivalu. To si nemůžete nechat ujít! A že nevíte, co to je? Tak čtěte dál! O novince mezi mými školeními, kontinuálním SEO, jsem už na různých kanálech psal…
SEOloger podcast #2: Garance v SEO
Původně jsme chtěl dělat podcasty každý měsíc. Fůůůůůů, to jsme se teda přecenil. Takže na začátek VELKÁ OMLUVA. Ano, první podcast vyšel v půlce prosince a druhý dnes. 1. března. Asi nezvládnu každý měsíc. Ale začalo mě to bavit. Hodně okoukávám kolegy…
Zahraniční konference o SEO v roce 2019 v Evropě jsou ve Velké Británii
Ungagged, 1. – 3. dubna, Londýn (nejnižší cena 599 liber) Ohgmcon5, 11. dubna, Londýn (zdarma) Brighton SEO, 11.-12.dubna, Brighton (nejnižší cena 125 liber) SearchLove, 14.-15. řijna, Londýn (nejnižší cena 579 liber) Zajímají vás i akce mimo Evropu?…
Marketing Miner představuje super novinku Profilery
Marketing Miner neustále postupuje vpřed a nyní si pro nás přichystal novinku, která se jmenuje Profilery. Jedná se o funkci, která nás informuje o klíčovém slovu nebo doméně. Možná podobnou funkci znáte ze zahraničních nástrojů (jako třeba SEMrush)…
Vyvracení SEO mýtů: indexace tajných stránek
Už před časem jsem vyvracel mýtus o indexaci stránek, na které chodí lidé v Chrome. Před časem někdo tvrdil podobnou věc ve skupině o SEO. Tak, abych měl v ruce nějaká data – udělal jsem experiment. Větší. A tady jsou výsledky. Indexuje nebo crawluje…
Spouštím SEO podcast SEOloger
Několik posledních měsíců jsme ladil novou věc. První SEO podcast v češtině pro vás. Naučil jsem se pár nových věcí, nakoupil nová zařízení a včera večer jsme na SoundCloud nahrál první číslo nového podcastu SEOloger. Tento podcast není primárně…
AMP weby ne? Přemýšlejme znovu
AMP jako technologii mám rád – jako uživatel. Řeší mi při konzumaci obsahu nejeden problém. Jako SEO konzultant jsem k AMP obsahu byl spíše skeptický. AMP vytvářelo spíše komplikace. Výhody i nevýhody jsme shrnul v první české případovce o nasazení AMP…
Jak správně na stránkování z pohledu SEO
Špatně řešené stránkování je velmi častá a přitom zanedbávaná chyba v SEO. Přiznejme si, že to není žádný mega problém, nicméně je třeba si říct, jaké řešení je z pohledu SEO správné. Teoretický úvod do problému Je třeba tu důležitou část zmínit hned na…
Jak správně řešit filtraci (fasetovou navigaci) na webu z pohledu SEO
Filtrace je součást drtivé většiny e-shopů, které jsou často vyřešeny špatně, byť je to velice důležitá část. Už roky o tom přednáším (od roku 2015) a stále se zdá, že dobrých řešení není příliš. A to ani u balíčkových či profesionálních řešení. Proto…
Ze Search Console zmizel nástroj na odeslání ke crawlingu a následně indexaci
Před časem Google spustil nástroj pro kontrolu URL adresy – URL inspection tool, který najdete v nové betě Search Console. Kvůli tomu už nenajdete v Search Console formulář pro odeslání crawlera/odeslání do indexu: ani v SERPu nefunguje dotaz „add url“…
Speed Update – další pozitivní signál zvýhodňující rychlé weby je venku
9. července 2018 Google vypustil aktualizaci s předělaným (od roku 2010 to byl signál jen pro desktop) signál ohledně rychlosti webu. Od 9. července tedy platí víc než dříve, že čím bude váš web rychlejší, tím lepší hodnocení máte – a už to neplatí pro…
Poznatky z další verze Google Quality Rater Guidelines
Objevila se další verze dokumentace Google pro své testery kvality stránek. Zajímavé mi přijde, byť logické a vlastně přirozené, že testeři měli na stránkách hodnotit, zda stránka jednoznačně vysvětluje svůj účel a přínos pro čtenáře. Dále se Google…
Proč štítky MAJÍ význam na obsahových webech
Už dlouho jsem se nezapojil do žádné polemiky ohledně SEO. Nebylo to potřeba. Česká SEO komunita se za roky značně posunula, a tak nějak s drtivou většinou lidí, na které má smysl reagovat, souhlasím. Poslední týdny to změnil článek Milana Pichlíka,…
Co je Support Day?
Support Day je konference o zákaznické podpoře Maria Roženského. Na Support Day pravidelně přijíždí špičkoví odborníci s praktickým program. Letos je Support Day 30. 5. tak si ho nechte ujít. Věděli jste, že 80 % majitelů firem si myslí, že poskytují…
Jak na duplicitu v SEO pomocí kanonizace (canonical)
Co je to kanonizace? Elegantní řešení na duplicitu stránek, které chceme nechat přístupné pro uživatele. Duplicita je velmi častý problém mnoha webů, zejména těch větších jako jsou e-shopy. Její řešení je v SEO zásadní záležitost a jednou z možností je…