
Adaptive Mind
Základní informace o zdroji
Podtitulek | Člověk jest tvor přizpůsobivý... |
---|---|
Domovská stránka | https://adaptivemind.wordpress.com/ |
RSS export | http://adaptivemind.wordpress.com/feed/ |
Systémové informace o zdroji
ID | 367 |
---|---|
Jmenné ID | adaptivemind |
Články ručně přidává správce systému | NE |
Články jsou schvalovány správcem | NE |
Titulek zdroje stahován z RSS exportu | ANO |
Kontrola aktuálnosti proběhla | 27. ledna 2023 04:10 |
Návratový kód | HTTP 200 |
RSS export naposledy zpracován | 27. ledna 2023 04:10 |
Kontrola aktuálnosti naplánována na | 27. ledna 2023 05:10 |
Google Analytics with jQuery
Warning: this is pretty heavy JavaScript stuff. If you’d ask what the most used web analytics solution is, you would probably get pretty obvious answer. But what is not so obvious to the most people who use Google Analytics is the fact that it is a…
Zero Results Search Terms in Google Analytics (async edition)
Introduction Why should we bother? Because it is actionable! Internal search is the best place to gather feedback from your potential customers. They come to your website and tell you: what they want to find there; where did they gave up trying to…
Omniture Summit 2011 – očekávání
Už se to blíží. Pravděpodobný leader trhu Web Analytics a Online Marketing Optimization sice po koupi společností Adobe postupně od známého brandu „Omniture“ upouští, ale letošní londýnský slet online marketérů a analytiků si v titulku tenhle název…
Hřích sedmý – Smilstvo
Sedmý článek uzavírá seriál, který vznikl na základě mé přednášky na Barcampu ve Vsetíně. V úvodním článku najdete vysvětlení důvodů jeho vzniku. Všechny články také na konci obsahují rozcestník na ostatní kapitoly a já už jsem zvědavý, jaké téma mě…
Hřích šestý – Obžerství
Právě čtete šestý díl seriálu, který vzniká na základě mé přednášky na Barcampu ve Vsetíně. V úvodním článku najdete vysvětlení důvodů jeho vzniku. Všechny články také na konci obsahují rozcestník na další kapitoly, a jak vidíte, seriál se již pomalu…
Hřích pátý – Závist
Tento článek je pátým dílem seriálu, který vzniká na základě mé přednášky na Barcampu ve Vsetíně. V úvodním článku najdete vysvětlení důvodů jeho vzniku. Všechny články také na konci obsahují rozcestník na další kapitoly, který budu doplňovat tak, jak…
Hřích čtvrtý – Hněv
Tento článek je čtvrtým dílem seriálu, který vzniká na základě mé přednášky na Barcampu ve Vsetíně. V úvodním článku najdete vysvětlení důvodů jeho vzniku. Všechny články také na konci obsahují rozcestník na další kapitoly, který budu doplňovat tak, jak…
Hřích třetí – Lenost
Tento článek je třetím dílem seriálu, který vzniká na základě mé přednášky na Barcampu ve Vsetíně. V úvodním článku najdete vysvětlení důvodů jeho vzniku. Všechny články také na konci obsahují rozcestník na další kapitoly, který budu doplňovat tak, jak…
Hřích druhý – Lakomství
Tento článek je druhým ze série „Sedm smrtelných hříchů UX designéra“, která vznikla na základě mé přednášky na Barcampu ve Vsetíně. V úvodním článku najdete vysvětlení důvodů jeho vzniku. Všechny články také na konci obsahují rozcestník na další…
Hřích první – Pýcha
Tento článek je prvním ze série „Sedm smrtelných hříchů UX designéra“, která vznikla na základě mé přednášky na Barcampu ve Vsetíně. Vysvětlení důvodů jeho vzniku obsahuje také rozcestník na další kapitoly, který budu doplňovat tak, jak budou vznikat…
Sedm smrtelných hříchů UX designéra – Úvod
Když se objevila možnost zúčastnit se Vsetínského Barcampu, chvíli jsem váhal. Přece jenom je to z Prahy kus cesty. Pak jsem si ale vzpomněl na úžasnou atmosféru na UXCamp Europe 2010 v Berlíně a také na pozitivní ohlasy, které měla Vsetínská slezina…
Google Analytics Tip: Zobrazení 4 libovolných pokročilých segmentů
Rozhodl jsem se na svém blogu postupně uveřejňovat drobné praktické tipy, jak si zpříjemnit práci s Google Analytics. Tento tip je tedy prvním z řady a doufám, že si najdu čas i na další vydání. Problém Chcete-li v zobrazeném reportu porovnat čtyři…
Google Analytics + Website Optimizer
Málokdo dělá A/B nebo multi-variantní testování bez souběžného měření návštěvnosti. Tímto článkem bych chtěl shrnout, jaké potíže vás mohou potkat, pokud zvolíte nejběžnější kombinaci nástrojů od Googlu (celý článek se týká pouze multi-variantních…
UX practitioners survey results
As promised I am going to accomplish my UXCampEurope Berlin 2010 participation. For those who missed the whole thing, I prepared an online survey to analyze which tools and methods that are used in UX industry do the real practitioners use and consider…
Google Analytics trychtýře na vyžádání
Předem upozorňuji, že následující článek bude obsahovat pokročilejší návod. Pokud nejste webovým analytikem, raději se mu vyhněte obloukem, protože jinak skončíte s papírem, tužkou a nechápavým pohledem na tváři. Proč tento článek píšu Kdo zná specifika…
GAAC Summit – shrnutí
Před Summitem jsem si položil několik otázek a nyní bych rád shrnul, zda jsem na ně nalezl odpovědi. Atribuční model Jednoznačnou odpověď ohledně dalšího vývoje atribučního modelu v Google Analytics jsem nedostal. Rozhodně jsem ale nebyl jediný, který …
Klíčové ukazatele úspěšnosti webu
Umění správně určit, na kterých měřitelných údajích přímo závisí úspěch online aktivit, je mnohem důležitější než zvolit ten nejlepší měřicí nástroj. Měření je navíc nutné upravovat, protože portfolio takových aktivit se neustále rozšiřuje společně s …
Mobilní uživatelé v Google Analytics
Většina nedávno oznámených novinek v Google Analytics nabíhá do vašich účtů postupně. Jednou z těch pomalejších jsou i reporty návštěvnosti z mobilních zařízení. V některých účtech je již mám k dispozici a začínám experimentovat i se server-side…
Kariéra v user experience odvětví – level 1
Patnáctého února mi v RSS čtečce přistál zajímavý článek User Experience Design Career Development od konzultantské firmy Evantage. Jelikož se považuji za člena tohoto tajemného spolku, který se maskuje cizími zkratkami a slovy jako User Experience…
Kariéra v user experience odvětví – level 2
V minulém díle tohoto miniseriálu jsem se pokusil o definici expertního základu oboru user experience. Máte-li již na této úrovni splněno a chcete se dále rozvíjet, existují, obdobně jako ve většině oborů, dvě možné cesty. První vede přes neustále…