Pricing idiot's Blog

Základní informace o zdroji

Domovská stránka https://pricingidiot.wordpress.com/
RSS export http://pricingidiot.wordpress.com/feed/

Systémové informace o zdroji

ID 395
Jmenné ID pricing-idiot
Články ručně přidává správce systému NE
Články jsou schvalovány správcem NE
Titulek zdroje stahován z RSS exportu ANO
Kontrola aktuálnosti proběhla 25. listopadu 2017 08:15
Návratový kód HTTP 200
RSS export naposledy zpracován 25. listopadu 2017 08:15
Kontrola aktuálnosti naplánována na 25. listopadu 2017 09:15

Pricing idiot je mrtev, ať žije Byzkids Papa!

Dobrý den všichni,   po dlouhé době jsem se probudil z letargie a pokračuju v psaní článků na svém novém projektu Byzkids.   Děkuji Vám za dosavadní přízeň!   Vašek Lorenc Byzkids Papa    Zařazeno pod:Uncategorized

Pricing idiot's Blog | 11. 8. 2016 10:20 | #

Jaká jsou nejdůležitější marketingová KPIs? – 1. díl

Když dostanu otázku, čím se živím, odpovím – „Zvyšuji firmám výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí marketingového mixu se zaměřením na cenu.“ Osobně považuji zákaznickou spokojenost za nejdůležitější marketingový ukazatel. Když budou spokojeni…

Pricing idiot's Blog | 24. 11. 2014 8:05 | #

Pricing leakage = rychlý prachy s jistotou úspěchu?

Většina mých klientů má různé potřeby. V jedné se ale neliší, a to je potřeba přinést do firmy rychle co nejvíce peněz, bez negativního dopadu do prodejů nebo tržního podílu. Existují nástroje, které to umožňují, a tím nejdůležitějším je odstranění…

Pricing idiot's Blog | 4. 11. 2014 20:10 | #

Video k novým školením

Milí přátelé, Právě jsem zveřejnil nový koncept školení Pricing Idiot Academy spolu s termíny prvních dvou školení tohoto cyklu – Smart Pricing 1 a Smart Pricing 2. Bližší informace o školeních                                  Aktuální termíny…

Pricing idiot's Blog | 24. 10. 2014 13:50 | #

Která nabídka je pro zákazníky přesvědčivější – „sleva 25-50%“ nebo „sleva až 50%“?

Minulý týden jsem vyrazil na nákup do obchodního centra a sledoval jakou volí jednotliví prodejci strategii pro komunikaci slev. Různou. I když mají slevy podobné. Chtěl bych vám dnes trochu poodhalit, jakým způsobem vnímají zákazníci různé druhy…

Pricing idiot's Blog | 23. 10. 2014 17:00 | #

Máte smůlu na zákazníky protože si vybírají tu nejlevnější variantu?

Dobrý den, vracím se pomalu z blogerského důchodu. Odešel jsem, protože mi chyběla motivace pro psaní. Za ten rok jsem s celým teamem udělali několik zajímavých projektů z různých oblastí. Možná je motivace zpět. Uvidíme :)… Mám smůlu na zákazníky,…

Pricing idiot's Blog | 21. 10. 2014 18:20 | #

Proč 50% zákazníků současných loajalitních programů v českých obchodních řetězcích nemění svoje nákupní chování?

V říjnu jsem dostal nabídku se zúčastnit jako speaker konference Život na hraně. Nosným tématem byl současný stav celého odvětví retailových řetězců, které se již několik let pohybuje na hraně rentability. Jedním z důvodů je současná pricingová…

Pricing idiot's Blog | 30. 10. 2013 20:55 | #

Termíny a obsah školení 2013

Vážení marketéři, V roce 2013 jsem připravil v rámci školení dva nové kursy – Smart pricing pro začátečníky a Marketingové řízení ziskovosti produktů pro 21. století pro pokročilé. Tyhle dva kursy byly výsledkem více jak 3 leté zkušenosti s pricingovými…

Pricing idiot's Blog | 1. 10. 2013 11:40 | #

Viagra na zákaznickou retenci = Šťastný zámek

Dneska jsem při ranním běhu hledal metaforu ze života na téma retence (udržení) zákazníků. Tohle téma je jedno z nejdůležitějších pro již úspěšné společnosti.  Co je nejdůležitější téma pro již úspěšného muže? Potence!  Když není potence, přichází na…

Pricing idiot's Blog | 27. 9. 2013 10:55 | #

Při jakém cenovém rozdílu vám začnou odcházet zákazníci?

Každá firma si přeje obsluhovat loajální zákazníky, protože nakupují více a šíří pozitivní reference mezi okruhem svých známých. Takové zákazníky si musí firma vychovat. Při redesignu ceny je nutné brát v úvahu, zda konkurenční produkt nabízí vyšší nebo…

Pricing idiot's Blog | 17. 7. 2013 11:15 | #

Láska prochází žaludkem a zákaznická loajalita prochází SMĚNÁRNOU

V průběhu své kariéry obchodníka s deštěm jsem zjistil, že v každém projektu vznikne několik témat, která jsou pro organizaci klienta důležitá. Tahle témata ale nemají šanci na úspěch/implementaci, dokud se nedostanou do hlav všech důležitých manažerů…

Pricing idiot's Blog | 12. 6. 2013 22:40 | #

Sophiina (cenová) volba

Co mám dělat, pokud mám nastavit cenu bez dalších informací - NADSTŘELIT nebo PODSTŘELIT? Tohle je otázka, kterou každý z vás už musel řešit. Odpověď není úplně triviální, navíc rozhodnutí je mnohdy nevratné ( i kdyby Máňa tvrdila sebevíce, že to není…

Pricing idiot's Blog | 7. 6. 2013 16:45 | #

Cenová válka na kolejích pokračuje

Server  idnes.cz 28.května napsal “Soukromý dopravce Leo Express nesmí lovit zákazníky tak, že by pasažérům poskytoval slevy na věrnostní karty konkurenčních Českých drah. Na žádost národního dopravce mu to předběžným opatřením zakázal Městský soud v…

Pricing idiot's Blog | 30. 5. 2013 7:35 | #

Jakou musí zvolit (cenovou) strategii nový mobilní operátor?

Sazka zvažuje založení vlastního virtuálního operátora. Podobná prohlášení, ale od jiných firem zazní v následujících měsících ještě několikrát. Po letech kdy byly bariéry pro vstup virtuálních operátorů nepřekonatelné, je zvažovat postavit vlastního…

Pricing idiot's Blog | 13. 5. 2013 15:00 | #

Proč hipík rozpoutal (cenovou) válku?

V roce 2013 jsem hledal motivaci blogovat, protože jsem dosáhl prvních cílů a blog mi pomohl získat velké zákazníky a rozject Pricewise. Teď jsem konečně motivaci opět našel. Budu pravidelně přispívat do nového týdeníku MarketingSalesMedia. Ten název je…

Pricing idiot's Blog | 8. 5. 2013 18:00 | #

5 největších pricingových problémů B2B vs. B2C

Po roce jsem se opět viděl s Jirkou Fabianen, dle mne nejlepšim odborníkem na B2B pricing v ČR. Snažili jsme se vysvětlit jaké dnes u firem vidíme 5 největších pricingových problémů pro B2B a B2C. Pokud vás zajímá jak se dělá B2B pricing skočte na…

Pricing idiot's Blog | 26. 4. 2013 9:10 | #

Kolik se ztratí v ČR ročně nákupních košíků?

Pricing idiot neumřel, pracoval na dalších projektech.  Je zpět a silnější než kdydkoliv předtím. Možná. Následující post je psán pro listopadové číslo časopisu Strategie. Tam ale vyndaly obrázky, odstranili humor a pravopisné chyby. Užijte si syrovou…

Pricing idiot's Blog | 17. 11. 2012 11:30 | #

Jak poznat/postavit jednoduchou zákaznickou segmentaci?

Existuje vůbec jednoduchá segmentace zákazníků, která funguje? Určitě. Setkali jste se někdy s takovou? Možná. Měl jsem možnost za poslední 3 roky vidět zhruba sedm přístupů k segmentaci zákazníků bank a pojišťoven. Většina z nich vypadala pěkně na…

Pricing idiot's Blog | 14. 3. 2012 7:25 | #

Sleva je nejdražší prodejní nástroj

Na obrázcích najdete rozhovor pro Trend Marketing na téma slevy a pricing. Pokud bych měl vybrat jedni myšlenku, je to tahle: Sleva musí být odměna pouze za chtěné zákaznické chování. Dobrou noc. Filed under: Pricing Tagged: cena, pricing, rozhovor,…

Pricing idiot's Blog | 12. 3. 2012 12:30 | #

Jak najít správný marketingový časopis v ČR?

Možná řešíte podobný problém jako já, jak zjistit, který časopis je pro vás nejvhodnější. Můžete si je pravidelně všechny číst a postupně najdete ten nejlepší. No, a pokud jste líní nebo máte málo času, nebo obojí jako já. Můžete zkusit následující…

Pricing idiot's Blog | 1. 3. 2012 21:20 | #

S+I+P=SI

„Je krize a obchodní řetězce nás nutí do snižování cen“, plakají výrobci spotřebního zboží. Lépe řečeno plakají ti hloupější výrobci. Ti chytřejší inovují chytře (důležité je slovo chytře). Tady je jeden konkrétní příklad. Chodím pravidelně nakupovat…

Pricing idiot's Blog | 13. 2. 2012 9:45 | #

České firmy využívají pricingový potenciál pouze na 56%!

České firmy využívají pricingový potenciál pouze na 56%! Líný bloger nemá nadřízeného, který by mu připomněl, že od posledního postu uplynulo již pár měsíců a proto začíná letos až v únoru…  Stejně jako Winston Churchill,  i já převážně „Věřím jedině…

Pricing idiot's Blog | 9. 2. 2012 17:05 | #

Chystá se velká bankovní loupež

Loupit se chystají nové banky na českém trhu, loupit budou stávající zákazníky velkých bank.  Loupit musí, protože noví zákazníci nerostou na stromech. Zkusím odpovědět na následující otázky: Budou nové banky úspěšné a mají se velké banky bát? Které…

Pricing idiot's Blog | 6. 12. 2011 10:30 | #

Ceny si zaslouží větší Respekt

Znovu jsem se včera přesvědčil o dvou věcech: Média nechápou pohled zákazníka na jejich produkty (tohle zejména platí o elektronických verzích) Dobrý úmysl přinést zákazníkovi něco nového, může zabít nedůslednost při nastavení ceny a komunikaci Tohle je…

Pricing idiot's Blog | 22. 11. 2011 9:20 | #

Proč je dobré si NAKRESLIT svůj EKOSYSTÉM?

Dneska jsem hodně kreslil a tak se s vámi podělím. Vysvětlím vám, co chápu pod pojmem Ekosystém byznysu a proč ho používat. Já rozumím ekosystému jako ucelenému pohledu na různé KOMPONENTY byznysu. Předem podotýkám, že jsem se nechal inspirovat touhle…

Pricing idiot's Blog | 15. 11. 2011 16:05 | #

Co je to pricingová strategie?

Dostal jsem tuhle otázku minulý týden třikrát a proto bych vám chtěl dnes ukázat, co je a co není pricingová strategie. Proč je dobré ji mít a hlavně k čemu je dobrá. Slovo strategie patří k oblíbené slovní vatě, zejména v budovách od 15. patra výše…

Pricing idiot's Blog | 3. 11. 2011 6:50 | #

Jak nastavit cenu WEB app? Video z Webexpo 2011

A pak ze se nic nedeje. ..Tady je zaznam naseho vystoupeni s J.Fabianem – Jak nastavit cenu webovych aplikaci.  Bohuzel nejsou videt slidy ty si muzete prohlednout zde. Nejsem rozenej recnik, ale Jiri Paroubek se taky neobjevil zniceho nic… Skocte…

Pricing idiot's Blog | 11. 10. 2011 22:05 | #

Tweetni nebo život!

…zařval Nikola Šuhaj, obávaný to loupežník. Tak takhle by mohla vypadat aktuální verze, známého Olbrachtova příběhu.  Chci tím ilustrovat, že peníze (cash) rozhodně nejsou jediná možná měna, kterou můžete od zákazníků chtít. Dříve platilo pravidlo, že…

Pricing idiot's Blog | 15. 9. 2011 22:50 | #

Já robot? Já robot! Ale…

V roce 1920 dal Karel Čapek světu jméno slovo robot. V roce 1942 dal Isaac Asimov světu 3 základní zákony robotiky. V září 2011 se po prázdninovém lenošení  Pricing Idiot opět dal do psaní a tentokrát spojil téma pricing s roboty. A tak se mimo jiné se…

Pricing idiot's Blog | 30. 8. 2011 15:20 | #

Smí kovářova kobyla chodit bosa?

„Ho*no nesmí!“ říkal můj děda. „Jsem přesvědčený, že nesmí!“ odpovídám politicky korektně o 30 let později já. Ve chvíli kdy narazím na takovou kobylu, tak nevěřím, že kovář dělá svoji práci dobře.  A tak kdo mne chce přesvědčit: O novém kvalitním…

Pricing idiot's Blog | 18. 7. 2011 19:40 | #

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.