Michal Kubíček

Základní informace o zdroji

Podtitulek autor knih o SEO, majitel eshopu, hospodský a internetový konzultant
Ikona
Domovská stránka http://michalkubicek.cz
RSS export http://feeds2.feedburner.com/MichalKubicek

Systémové informace o zdroji

ID 283
Jmenné ID michalkubicek
Články ručně přidává správce systému NE
Články jsou schvalovány správcem NE
Titulek zdroje stahován z RSS exportu ANO
Kontrola aktuálnosti proběhla 25. června 2017 21:50
Návratový kód HTTP 304
RSS export naposledy zpracován 13. dubna 2017 08:20
Kontrola aktuálnosti naplánována na 25. června 2017 22:50

Pečujte o zákazníky, vyplatí se to…

Aktivum to je to, co nám vytváří zisk. A jedním z nejcennějších aktiv, které jako podnikatel máte, jsou vaši vlastní

Michal Kubíček | 2. 2. 2017 13:35 | #

Adéla Knapová: Nemožnost nuly

Malé dítě, student, učitel tělocviku, neúspěšný vrah, invalidní důchodce a především profesorův syn. Různé pohledy a životní stádia stejné osoby

Michal Kubíček | 20. 7. 2016 1:20 | #

Jak se dělá eshop IV. aneb 6 rad pro úspěšnější eshop než má váš soused

Dnes vám přináším jednoduchých šest rad, které se hodí, pokud chcete jednoho dne provozovat opravdu úspěšný obchod. Budu rád, když

Michal Kubíček | 15. 3. 2016 17:20 | #

Můžou vaše stránky poškozovat zpětné odkazy aneb Menší zamyšlení nad Seznam Jalapeňo

V souvislosti s postupným nasazováním „palčivé“ aktualizace Seznamu s kódovým označením Jalapeňo, která již loni v květnu slibovala v titulcích ezinů, že „zatočí s webovým spamem“,

Michal Kubíček | 9. 2. 2016 12:30 | #

Jak se dělá eshop III. aneb Jde to i bez online marketingu?

Tentokrát se nebudu rozepisovat. Podívejte se na video, které natočili kluci z ostravského Barcampu z mé přednášky a kde na

Michal Kubíček | 5. 1. 2016 18:10 | #

Jak se dělá eshop II. aneb Děkuji Vám, inovátoři!

Právě čtu výbornou knihu. Napsal jsi autor známého životopisu Steva Jobse Walter Isaacson a jmenuje se Inovátoři. Zabývá se v ní

Michal Kubíček | 26. 12. 2015 21:15 | #

Recenze: Marty Neumeier, The Brand Gap – audiokniha

Značka – brand není logo. Není to corporate identity manuál. A není to dokonce ani výrobek. Značka je to, co

Michal Kubíček | 3. 12. 2015 14:50 | #

Recenze: Evidátor se hodí, když chcete mít v odkazech pořádek

Znáte to, sháníte odkazy, kupujete odkazy, měníte odkazy… Zpočátku, není-li jich moc, to možná ani neřešíte a na nějakou evidenci

Michal Kubíček | 17. 9. 2015 9:50 | #

Recenze: SupportBox, český nástroj na týmovou správu zákaznické podpory

Dnešní recenze není určena pro za a) freelancery a za b) pro osamělé vlky. Všichni ostatní, kteří fungují v týmu, mají

Michal Kubíček | 11. 7. 2015 23:00 | #

VIDEO: Jak si (ne)nechat hacknout WordPress stránky – Webexpo 2014

Skvělá zpráva, webexpo právě uvolnilo přes 300 videí z přednášek, takže pokud máte do prázdnin dost času, můžete se podívat na každé

Michal Kubíček | 29. 5. 2015 22:25 | #

Recenze: Monkeydata, první český analytický nástroj pro všechny ostatní

Pohled první: „Co nezměříš, to nezlepšíš.“ Pohled druhý: „To nejdůležitější stejně nezměřitelné“. Po pečlivém vyslechnutí argumentů obou stran musím uznat,

Michal Kubíček | 14. 5. 2015 13:10 | #

4 pravidla, jak si vybrat správný affiliate program

Když dám ve své emailové schránce hledat „affiliate“, najdu několik tisícovek mailů, kde se toto slovo vyskytuje. Do prvního affiliate

Michal Kubíček | 10. 5. 2015 2:15 | #

Odběrná místa v eshopu: Zásilkovna, PPL Parcel Shop nebo Uloženka?

Že je osobní odběrné místo skvělý vynález, je jasné snad každému eshopáři. U nás na www.svetcukraru.cz jsem postupně vyzkoušel tři největší a

Michal Kubíček | 4. 5. 2015 8:20 | #

Proč je v Česku „infopodnikání“ a „infomarketing“ sprosté slovo?

Zatímco v zahraničí patří tzv. infopodnikání a infomarketing mezi zavedené a regulérní oblasti online podnikání, u nás se kvůli nejrůznějším pochybným neumětelům, chytrákům a rychlokvašným expertům, staly tyto pojmy spíše nadávkou. „Ukážu vám, jak za…

Michal Kubíček | 3. 5. 2015 20:40 | #

Jak se hackuje Shoptet aneb Jak fungovat individuálně na šablonovém eshopu

Dnes oznámil Mirek Uďan ze Shoptetu, že končí s individuálními úpravami eshopů jednotlivých zákazníků. U některých z těch, kteří do individuálních úpravy ve snaze odlišit se, investovali, prohlášení možná vzbudilo obavy. Konkurenti se radují. Přiznám…

Michal Kubíček | 10. 2. 2015 22:40 | #

Případová studie: Online chat v eshopu – Zopim vs. SmartSupp

Používat na eshopu on-line chat nebo nepoužívat? Otravuje lidi vyskakující zpráva z pravého spodního rohu nebo ne? Nakupují zákazníci, kteří reagovali v on-line chatu? Udělají v porovnání s „pasivními“ zákazníky více objednávek nebo méně? Je jejich…

Michal Kubíček | 4. 2. 2015 12:55 | #

Jak zdvojnásobit obrat eshopu za čtyři měsíce (video)

Posledně jsem psal o tom, jak to vypadalo na historicky prvním Shopcampu v Česku. A zmiňoval jsem se o přednášce, kterou jsem na něm měl. Pořadatelé již uvolnili videa, podívejte se tedy na celou přednášku… A pokud chcete „mlsat“ dál, podívejte se přímo…

Michal Kubíček | 10. 11. 2014 13:45 | #

Jaký byl Shopcamp 2014? Report z pohledu speakera i návštěvníka (+ prezentace)

Obvykle na konference moc nejezdím. Nějak to nedávám časově, a když mám volný víkend, raději ho věnuji rodině. Čas od času ale udělám výjimku. Asi tradičně to bývá ostravský Barcamp, protože „tady jsem doma“. Letos jsem udělal výjimku jen v několika…

Michal Kubíček | 19. 10. 2014 21:05 | #

Recenze: Tomikup, online seznam přání

Na našem eshopu SvetCukraru.cz experimentujeme s různými fičurami a službami. Před několika dny jsem se dostal k projektu online seznamu přání pro eshopy, který se jmenuje ToMiKup.cz. Prvotní zpracování webu, snadnost registrace i jednoduchá…

Michal Kubíček | 17. 10. 2014 0:20 | #

Jak si (ne)nechat hacknout WordPress stránky (přednáška z Webexpo 2014)

Co může udělat majitel webu jako běžný uživatel stránek na platformě WordPress pro to, aby se nestal obětí úspěšného útoku hackerů, jak co nejjednodušším způsobem ochránit své stránky před útoky malware, spambotů a další škodlivé havěti. Ukázky z praxe…

Michal Kubíček | 16. 9. 2014 17:50 | #

Tahák pro wp-config.php

V souvislosti se svou přednáškou na Webexpo 2014 o tom, jak si nenechat hacknout WordPress, jsem dal dohromady několik užitečných příkazů pro soubor wp-config.php, kterými můžete vylepšit bezpečnostní situaci s tímto oblíbeným redakčním systémem. zápis…

Michal Kubíček | 14. 9. 2014 16:20 | #

Jak se dělá eshop I.

Na nějakou dobu jsem se tady na blogu odmlčel. Mělo to svůj důvod. Těsně před velikonocemi jsem totiž koupil další eshop a většinu energie jsem nasměroval právě do něj. A protože za ten měsíc a něco prošel eshop docela zajímavým vývojem a moje občasné…

Michal Kubíček | 7. 6. 2014 14:35 | #

Video: Jak vydělávat s WordPressem

V sobotu 17.5.2014 mne pozvali kluci kolem stránky NasWP.cz na duhou českou WordPress konferenci, abych tam prý něco řekl o tomto redakčním systému. No a protože ho docela používám (nakonec na něm běží i tenhle blog), souhlasil jsem a připravil jsem si…

Michal Kubíček | 18. 5. 2014 15:20 | #

Recenze: Testoval jsem eshop Shoptet

Po minulém dílu o testování eshopového systému Atomer jsem se pustil opět do další recenze pronajatého řešení eshopu a tentokrát jsem si vzal na mušku Shoptet. Předem musím říct, že sám Shoptet používám jako zákazník pro jeden ze svých eshopů, nyní jsem…

Michal Kubíček | 13. 4. 2014 12:40 | #

Emailing II: Jak a kde získávat kvalitní databáze příjemců mailů

Posledně jsme si povídali o několika základních pravidlech, na která nezapomenout při rozesílání reklamních sdělení formou emailingu, ať už to jsou různé newslettery, nabídkové maily, upozornění na akce a podobně. V článku jsem se ale v podstatě…

Michal Kubíček | 15. 3. 2014 11:05 | #

Recenze: Testoval jsem eshop Atomer

Během své práce se dostanu do styku s řadou nástrojů a služeb. Často si říkám, že by bylo škoda nevyužít takových testování a čas od času nezveřejnit jejich výsledky i zde na blogu. A tak vám přináším první z recenzí. Jako první jsem si vybral řešení na…

Michal Kubíček | 23. 2. 2014 20:00 | #

Emailing I: 6 věcí, na které nezapomeňte, než odešlete reklamní email

Email marketing patří z pohledu provozovatelů on-line služeb a eshopů mezi jeden z nejefektivnějších a nejpřínosnějších komunikačních kanálů. Přináší vysoké konverze, vytváří silnější vztah klient-podnikatel a přispívá ke zvýšení loajality stávajících…

Michal Kubíček | 14. 2. 2014 10:55 | #

Jak zvýšit návštěvnost eshopu

Často mi chodí dotazy ve smyslu, jak zvýšit návštěvnost webových stránek, jak zvýšit návštěvnost eshopu a podobně. V následujícím článku si tedy řekneme pár tipů, jak přilákat nové návštěvníky. Tip: Pusťte si tento článek v audio verzi jako podcast Jako…

Michal Kubíček | 30. 12. 2013 3:35 | #

Registrace internetových domén s. r. o. prodává cizí domény

Pokračování minulého článku o tom, jak se bránit vychytralým prodejcům předražených domén, má nečekané pokračování. Firma Registrace internetových domén s. r. o. se snaží mému klientovi prodat doménu, která jim nepatří a ani patřit nemůže. Je totiž již…

Michal Kubíček | 15. 12. 2013 10:50 | #

Česká doménová centrála, Registrace internetových domén, Altea Europe: Jak se jim bránit?

Jen jsem odběhl se synem na záchod, nevzal si s sebou telefon, a mého zákazníka to stálo málem 30.000 korun. Tolik si totiž často cení nákladů na vymáhání pohledávek vymáhačské firmy ALTEA EUROPE, kterou si najímá nechvalně proslulá Česká doménová…

Michal Kubíček | 12. 12. 2013 15:25 | #

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.