DoubleSense blog

Základní informace o zdroji

Podtitulek O RTB a dalších reklamních technologiích
Domovská stránka https://www.doublesense.cz/clanky
RSS export http://www.doublesense.cz/clanky/feed

Systémové informace o zdroji

ID 440
Jmenné ID doublesense-blog
Články ručně přidává správce systému NE
Články jsou schvalovány správcem NE
Titulek zdroje stahován z RSS exportu ANO
Kontrola aktuálnosti proběhla 24. listopadu 2017 22:30
Návratový kód HTTP 304
RSS export naposledy zpracován 10. listopadu 2017 01:00
Kontrola aktuálnosti naplánována na 24. listopadu 2017 23:30

Etarget spouští DSP

Etarget oficiálně spustil své DSP. Myslím, že je to skvělá zpráva zejména pro menší české inzerenty, kteří zatím neměli příliš možností, jak nakupovat bannery ve stále se rozrůstající síti dostupné pomocí technologie RTB. Nyní si tedy v podstatě…

DoubleSense blog | 16. 12. 2013 14:40 | #

RTB vs. AdWords podruhé

Jan Zdarsa dnes ve své prezentaci o výkonnostní display reklamě (kterou nicméně redukuje na AdWords) mj. argumentuje, proč požít AdWords a ne DSP: Chápu, že Honza přišel propagovat AdWords, ale přesto by mohl být trochu “vyváženější”, protože důvodů,…

DoubleSense blog | 22. 11. 2013 15:25 | #

Hráči v českém RTB

V rámci Komise pro výkonnostní marketing Sdružení pro internetovou reklamu (žena si mi vždycky směje) dáváme dohromady přehled hráčů v českém RTB. Cílem je přinést pokud možno úplný a srozumitelný manuál, který pomůže lidem s orientací. První výkop jsem…

DoubleSense blog | 9. 10. 2013 9:50 | #

Jag Duggal: Last click vede k nadužívání retargetingu

Na Exchange Wire vyšel moc pěkný rozhovor s Jagem Duggalem z Quantcastu. Velmi jej doporučuji k přečtení. Pár myšlenek pro netrpělivé v mém volném překladu: Atribuční model posledního doteku (last touch) má obrovskou výhodu jednoduchosti, ale ve světě…

DoubleSense blog | 5. 5. 2013 19:45 | #

Pár článků a přednášek o RTB

Ačkoliv toho na blogu DoubleSense poslední dobou moc nepřibylo, nezahálel jsem, jen se mé informačně osvětové úsilí rozlévalo do jiných kanálů. Pro ty z vás, které RTB zajímá, přináším seznam mých textů a přednášek z poslední doby. Články Na webu…

DoubleSense blog | 20. 12. 2012 18:15 | #

Článek nebyl schválen

Protokoly aneb tajná zákoutí Google AdSense

Google AdSense, jak je poměrně dobře známo, nabízí několik produktů. Nejpoužívanějšími jsou Google AdSense for Content (AFC) a Google AdSense for Search (AFS). Kromě nich je moné využít ještě AdSense pro video, hry a RSS (zdroje). Co se ovšem ví o něco…

DoubleSense blog | 7. 12. 2012 12:30 | #

Článek nebyl schválen

IDC: RTB se během 6 let zdesetinásobí

IDC publikovalo minulý týden studii o RTB, kterou doporučuji pozornosti každého, koho tento obor zajímá. Přináší jak shrnutí trendů, tak i velmi zajímavá regionální data. Studii si můžete stáhnout ze stránek PubMaticu po registraci. Shrnutí toho, co mne…

DoubleSense blog | 7. 12. 2012 12:30 | #

Článek nebyl schválen

RTB vs. Google AdWords

O tom RTB se toho napíše. Není to náhodou něco, co už máme dávno v AdWords? Je a není. Real time bidding, pokud ho chápeme jako nákup displejové (bannerové) reklamy v aukci, která probíhá v reálném čase při každém zobrazení imprese, je součástí Google…

DoubleSense blog | 7. 12. 2012 12:30 | #

Článek nebyl schválen

Boris Mouzykantskii o DSP

Pokud vám připadá, že na DSP vlastně není nic až tak složitého, protože je to nakonec jenom o vyhodnocení pár kritérií o cílení, implementace RTB protokolu a nějaký ten reporting, mohla by vás zajímat keynote Borise Mouzykantskiiho na letošním ATS…

DoubleSense blog | 7. 12. 2012 12:30 | #

Článek nebyl schválen

Private Exchanges

RTB, o kterém jsem psal v samostatném článku, nemá jenom výhody. Jeho nevýhody do značné míry řeší private exchanges. Přečtěte si, co to je a jak fungují. Vydavatelé mají často z RTB obavy, které shrnuje např. Brian Morrisey v článku Why Publishers…

DoubleSense blog | 7. 12. 2012 12:30 | #

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.